یک تامل

گفتنی است مهران دوستی در زمان حیاتش در تماسی تلفنی با برنامه تلویزیونی "تازه ها" که در شبکه یک پخش می شود از نحوه اجرا ، ادای کلمات و همچنین تند صحبت کردن نامداری حین اجرا انتقاد کرده بود .

چرا آزاده نامداری فوت مهران دوستی را تسلیت نگفت !؟

به گزارش گلستان 24، آزاده نامداری مجری صدا و سیما در چند ماه گذشته با ایجاد حواشی مختلف خود را در صدر اخبار قرار داده است .

 
 آزاده نامداری در نوروز 94 با انتشار عکسی خصوصی که مدعی بود مربوط به دوران زندگی مشترکش با فرزاد حسنی است توجه بسیاری را به خود جلب کرد که این کار او مورد بحث و انتقاد بسیاری از افراد جامعه قرار گرفت ، در چند روز گذشته نیر تغییر پوشش و حجاب این مجری برای ایفای نقش در سینما خبر ساز شد.
 
 
پس از فوت مهران دوستی آزاده نامداری بدون هیچ گونه تسلیت به خانواده این مجری با سابقه رادیوعکسی را در کنار نرگس محمدی منتشر کرد ، که هیچ ایرادی به تصمیم او وارد نیست و اینگونه تصمیم گیری ها حق شخصی هر فرد است ، اما نکته ی عجیب آن است که آزاده نامداری کلیه نظرات مربوط به مهران دوستی را که در صفحه اش قرار میگیرد پاک کرده و حتی منتشر کننده آن را مسدود میکند .
 
گفتنی است مهران دوستی در زمان حیاتش در تماسی تلفنی با برنامه تلویزیونی "تازه ها" که در شبکه یک پخش می شود از نحوه اجرا ، ادای کلمات و همچنین تند صحبت کردن نامداری حین اجرا  انتقاد کرده بود ./پارسینه

ارسال نظر

آخرین اخبار