ویژه کاربرانِ شبکه هایِ اجتماعی

چندی است که در شبکه های اجتماعی به ویژه شبکه اجتماعی اینستاگرام شاهد موج و جنبشی با این مضمون هستیم«صفحه کوچک من در دنیای مجازی صدای رسای آرمان های امامم خواهد بود».

 جنبش محتوایی«چند نفس با روح الله» در شبکه هایِ اجتماعی آغاز شد+ عکس

به گزارش گلستان 24، چندی است که در شبکه های اجتماعی به ویژه شبکه اجتماعی اینستاگرام شاهد موج و جنبشی با این مضمون هستیم"صفحه کوچک من در دنیای مجازی صدای رسای آرمان های امامم خواهد بود".

موجی که توسط نسل جوان و فرزندان انقلابی به راه افتاده و به مطالبه بر حق وصایا ؛ بیانات و آرمان های خمینی کبیر و مقام معظم رهبری قد علم کرده اند.

جنبشی خود جوش و حق طلب که با هشتگ #چند_نفس_با_روح_الله ؛ و با طرح یک پوستر مشخص سخنان بت شکن قرن را پست صفحه اجتماعی خود کرده اند و صریح از خط امام دم میزنند. نسل سوم از آموختگان مکتب خمینی کبیر که مطالبات خود را در راستای خط امام و وصیت نامه ایشان هدفمند کرده اند و با مطرح کردن جملات ناب از حضرت روح الله و مقام معظم رهبری در باره اسلام ناب و تفاوت آن با اسلام آمریکایی؛ مردمی بودن گفتمان انقلاب و پرهیز از اشرافی گری و همچنین تکیه بر توان داخلی و خود باوری؛کاستی ها را به صراحت مطرح کرده و به چالش میکشند.

جوانان دغدغه مندی که سایر کاربران ارزشی فضای مجازی را نیز به این مهم فراخوانده اند و امید دارند تا در حرکتی وسیع آرمان های امام امت را به دور از سیاست زدگی ها در سطحی کلان مطرح کنند تا به همگان ثابت شود که اگر چه دوران خمینی را درک نکرده اند اما لحظه ای از اصول و شاخص ها غفلت نخواهند کرد و با همان حدت و شدت دهه اول انقلاب خواستار تحقق مواضع خمینی کبیر در تمامی مناسباتِ سیاسی و اجتماعی کشور هستند.

حرکتی هوشیارانه ؛ که آنچه که هست ، و آنچه که باید باشد ، را به نمایش میگذارد.

همه کاربران نیز میتوانند این جوانان انقلابی را در راستای هدف عالیشان یاری کرده و با هشتگ #چند_نفس_با_روح_الله به طرح و مطالبه آرمان های امام در صفحه مجازی خود بپردازند.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار