"تمام ماه" از امشب روی آنتن شبکه دو؛

برنامه "تمام ماه" از ساعت 20:45 امشب روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

اجرای زنده سالار عقیلی، برای اولین بار در تلویزیون

به گزارش گلستان24، برنامه "تمام ماه" به تهیه کنندگی جوان گلستانی، مجتبی کشاورز، از ساعت 20:45 امشب روی آنتن شبکه دو سیما می رود و ولادت حضرت قائم (عج) را جشن می گیرد. 

مژده لواسانی و شهرام شکیبا مجریان "تمام ماه" خواهند بود و  با تدارک آیتم‌های ویژه و شاد می­ کوشد لحظه‌های به یادماندنی را برای خانواده‌های ایرانی رقم بزند. 

 سید جواد رضویان، سحر زکریا، علی اوجی، بازیگران سریال طنز "در حاشیه" و دیگر چهره های شاخص سیاسی و فرهنگی برای شرکت در این برنامه دعوت شده است.

این برنامه ترکیبی سه شنبه ساعت 20 و 50 دقیقه و چهارشنبه در ساعت های 11 ، 16.15 و 21 پخش می شود.

مادر و برادر شهید عبدالحسین عرب نژاد و مادر و پدر شهید حسین عرب نژاد روی آنتن می روند. 
 
شهید عبدالحسین عرب نژاد 23 خرداد سال 67 در عملیات بیت المقدس7 به شهادت رسید، اما هیچ گاه خبری از پیکر او نشد تا اینکه نتایج آزمایش DNA مشخص کرد او  یکی از 5 شهید گمنام مدفون شده در مسجد فائق تهران است. 
 
این درحالیست که سالها پیش طبق خوابی که دیده شده بود، مشخص شد، پسر عموی شهید عبدالحسین عرب نژاد به نام شهید حسین عرب نژاد هم یکی از شهدای گمنامی است که در همین مسجد به خاک سپرده شده است. 
 
زوجی که بعداز 12 سال صاحب فرزند دو قلو شده اند،‌ رزمنده ای که پس از 14 سال گمنامی به آغوش خانواده بازگشته و مادر شهید گمنامی که به تازگی پیدا شده میهمان وی‍ژه «تمام ماه» خواهند بود. 

به گزارش خبرنگار گلستان 24، همچنین فردا ساعت 11، سالار عقیلی، خواننده محبوب گلستانی، به همراه گروه نوازنده خود، برای اولین بار در تلویزیون،  به صورت زنده در "تمام ماه" به اجرای چند قطعه می پردازد.

 

00000000000


"تمام ماه" در قالب گزارشی با سوزان ‌بانوی آمریکایی که به واسطه مطالعه در مورد امام زمان عج مسلمان شده،‌ گفت و گو می کند و  از برادرانی سراغ می گیرد که علی رغم جانبازی و مشکلات جسمی همچنان به کشاورزی اشتغال دارند. 
 
مجتبی کشاورز " تمام ماه" را با هدف ترویج فرهنگ مهدیویت در جامعه و تقویت روحیه امید به عصر ظهور، ترسیم جامعه منتظر  منطبق با آیات و روایات و وظایف  منتظران در عصر غیبت، تبیین مفهوم انتظار،‌ توجه وی‍‍ژه به سرزمین یمن و یاران یمانی حضرت حجت عج،‌ نقش انقلاب اسلامی و حضرت امام خمینی" ره" در حمایت از  مستضعفین جهان در عصر انتظار، ترویج سنت حسنه صله رحم در اعیاد اسلامی و توجه به ویژه به سالمندان برای گروه امور اجتماعی شبکه دو تهیه می کند. 
 

 

ارسال نظر

  • پایگاه خبری آبشار شهر خان ببین
    0

    ورود کاروان دوچرخه سواری تبریز به شهر خان ببین + تصاویر

    http://www.absharnews.ir/?p=6126

آخرین اخبار