چهارمین همایش دبیران، مسوولان و کارشناسان کانون های قرآن و عترت 9 استان کشور به میزبانی گلستان در شهرستان علی آباد برگزار می شود.

همایش مسوولان کانون های قرآن و عترت 9 استان به میزبانی گلستان

گزارش گلستان 24، این همایش با حضور نمایندگانی از استان های گلستان، مازندران، گیلان، سمنان، تهران، قم، خراسان شمالی، رضوی و جنوبی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول برگزار می شود.

به گزارش شنبه ایرنا رییس دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول از برگزاری این گردهمایی با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد و سرپرست اداره کل فعالیت های قرآن و عترت و کارشناسان سازمان مرکزی و استان ها به مدت سه روز از یکشنبه 17 خرداد الی سه شنبه 19 این ماه خبر داد.

سید محمد رضاحسینی سخنرانی اساتید برجسته در حوزه فرهنگی و قرآن و برگزاری چندین کارگاه تخصصی فعالیت های قرآنی و فرهنگی، نشست صمیمی دبیران و کارشناسان کانون ها با مسوولان قرآن و عترت و تشکیل کمیسیون های فعالیت های قرآنی را از جمله برنامه های شاخص این گردهمایی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: این گردهمایی با هدف شناسایی فعالیت های برجسته و نیز فعالان کانون های قرآن و عترت و آشنایی بیشتر این فعالان با یکدیگر، توجه به سایر برنامه های قرآنی در کنار تلاوت قرآن، ارج نهادن به تشکیلات قرآن و عترت در دانشگاه، شناسایی سلایق، علایق و نیازمندی های کانون های قرآن و عترت، تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص قرآن کریم وایجاد بستری مناسب برای هم اندیشی،تبادل نظر و اطلاعات کانون های قرآن و عترت برگزار می شود.

شهرستان علی آباد با چهار شهر علی آبادکتول، فاضل آباد، مزرعه و سنگدوین و 76 روستا از توابع استان گلستان بوده و در فاصله 35 کیلومتری شرق گرگان (مرکزاستان) واقع است.

 

 

انتهای پیام /* 

ارسال نظر

آخرین اخبار