علی منصوری رضی:

«امام (ره) را آن گونه که بود معرفی کنیم»

علی منصوری رضی، رئیس خانه مطبوعات استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره هشدار مقام معظم رهبری مبنی بر تحریف شخصیت امام (ره) می گوید: همانطور که مقام معظم رهبری هم فرمودند، در طول تاریخ تحریف هایی در ارتباط با شخصیت های اجتماعی و سیاسی اتفاق افتاده است. درباره شهید شیخ فضل الله نوری، با آن همه تلاشی که در زمان مشروطه داشتند، چنان تحریفی اتفاق افتاد که وقتی این شهید بزرگوار را پای چوبه دار می بردند، نزدیک ترین افراد او از این اتفاق شادمانی می کردند.

 

وی می گوید: امروز ما شاهدیم که در مورد امام خمینی (ره)، برخی از افرادی که حتی سابقه انقلابی هم دارند، از نگاه خودشان امام را تعریف می کنند، نه آنگونه که در سیره امام (ره) بود.

 

منصوری رضی معتقد است نگاه کردن به یک بعد زندگی حضرت امام (ره) آرام آرام شخصیت این بزرگوار را به جایی می برد که اصل قضیه حرکت ایشان به تحریف کشیده می شود.

علی منصوری رضی تحریف امام

 

وی تاکید می کند که حضرت آقا مسئولیت جدی را بر دوش نخبگان جامعه گذاشتند که علاوه بر آن چه که حضرت آقا در روز ارتحال امام (ره) مطرح فرمودند،امام آن گونه که هست تعریف شده و از تحریف واقعیت جلوگیری شود.

 

رئیس سازمان مطبوعات استان معتقد است که برخی نا خواسته و برخی هم عامدانه امام را در بعدی که خودشان می پسندند،  و دریک وجهه تک بعدی تعریف می کنند. ایشان را مبارزاتی و یا عرفانی می خوانند. این خطر جدی برای شخصیت امام و تداوم انقلاب است. امام آنگونه که هست باید به جامعه شناخته شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار