بزرگترین حاشیه جشنواره فرهنگی هنری نماز افتتاح ساماننه جامع نماز کشور توسط عبدالرزاق آخوند رهبر روحانی سیاسی ترکمن صحرا بود.

حاشیه بزرگ جشنواره سراسری نماز/ افتتاح سامانه جامع نماز کشور توسط عبدالرزاق آخوند رهبر روحانی سیاسی!!!

به گزارش گلستان 24، جشنواره سراسری فرهنگی هنری نماز ظهر روز گذشته یعنی چهارشنبه 20 خرداد ماه سال 94 با معرفی نفرات برتر در گرگان به کار خود پایان داد.

این مراسم بزرگ با حضور حجت الاسلام قرائتی مسئول اقامه نماز کشور ، اکبر عبدی بازیگر سرشناس و داد معاون سازمان سینمایی کشور به همراه شخصیتهای استانی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم سایت جامع نماز جامع کشور رونمایی شد و نکته مهم این رونمایی افتتاح این سایت توسط عبدالرزاق آخوند رهبر امام جمعه آق قلا بود.

زمانی که برای اهدا جایز و رونمایی از سایت از چهره های معروف حاضر در سالن دعوت کردند مجری برنامه به سفارش برخی ها از آخوند رهبر هم برای رفتن به جایگاه دعوت کرد.

تعداد این افراد روی صحنه بیش از 10 نفر رسید و حتی محمود ربیعی معاون استاندار هم روی صحنه رفت تا هنگام رونمایی از سایت که یازرلو مجری این جلسه گفت یک نفر باید این رونمایی را انجام دهد .در این هنگام همه یکدیگر را نگاه کردند تا اینکه قرعه بنام آخوند رهبر افتاد.

آخوند رهبر کیست؟

عبدالرزاق آخوند رهبر روحانی سیاسی ترکمن در دوره احمدی نژاد خانه نشین شد و به محاق رفت و روزگار را در سکوت و عزلت گذراند.

اما با پیروزی دکتر روحانی اقبال به وی دوباره روی آورد. آخوند رهبر که روابط نزدیکی با فعالان سیاسی در ستاد دکتر روحانی مخصوصا با یوسف بسنجیده دارد . وی در برخی از جلسات حامیان روحانی نیر حضور داشته است.

در بهار سال 92 با ورود یاسر هاشمی به اق قلا ، به بهانه برگزاری مراسم هفته وحدت و به پشتوانه نتایج انتخابات اخیر ریاست جمهوری ، عبدالرزاق آخوند رهبر  یکی از زندانیان سابق امنیتی در منطقه ترکمن صحرا تحرکاتی را در جهت بازگشت به صحنه فعالیتهای سیاسی و اجتماعی آغار کرده است.

این تحرکات نیز درحالی صورت گرفته است که اتهام اصلی این مجرم امنیتی جاسوسی برای کشورهای بیگانه بوده است.این فرد در سالهای قبل از برخوردهای انجام شده با ایشان با سوء استفاده از فرصتهای ایجاد شده توسط نظام برای خود به موقعیت اقتصادی و اجنماعی خاصی دست پیدا کرده بود.

فرد مذکور در فتنه های بعداز انتخابات نیز در سطح منطقه حضوری فعال داشته و با برخی از رهبران فتنه ارتباطی تنگاتنگ برقرار کرده بود.جایگاه مردمی فرد مزبور هم در جامعه ترکمنهای ساکن گلستان جایگاهی ضعیف و تا حدی نامقبول است.

آخوند رهبر مدیر حوزه علمیه عرفانی آق قلا بعد از پیروزی روحانی به عنوان عضو هیات امنای دانشگاه های آزاد استان انتخاب شده است .

یکی از اظهارات جالب الحاج عبدالرزاق آخوند رهیر یک از ائمه جمعه اهل تسنن شهرستان آق قلا اینست :

 دکتر حسن روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران مصداق بارز مفهوم " بطانه الصالح: مورد اشاره در حدیث نبوی " اذا احبَّ الله امیراً بطانه الصالح لکی یصلح الناس و یجعل له برکه" است.

آخوند رهبر در دیدار نوروزی طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان با وی ، ضمن قرائت این حدیث افزود: در این حدیث نبوی آمده است وقتی خداوند امیری را دوست دارد برای او یک همراه صالح و شایسته قرار می دهد.

این امام جمعه اهل تسنن شهرستان آق قلا ادامه داد: خداوند یقیناً حضرت آیت اله خامنه ای مقام معظم رهبری را دوست دارد که در این مقطع زمانی برای او یک همراه صالح و شایسته همچون دکتر حسن روحانی رئیس دولت تدبیر و امید را قرار داده است تا در جهت صلاح مردم و اصلاح امور در رکاب ولی امر مسلمین باشد و در راستای خیر و برکت برای مردم تلاش نماید.

آنچه که از بیانات این فرد مشخص است وی پیروزی حسن روحانی را شانسی برای مقام معظم رهبری می داند در حالی که این رهبری نظام است که بهترین فرصت برای جهان اسلام به شمار رفته و مسئولان اجرایی اعم از سران سه قوه باید از فرصت حضور در نزد رهبر انقلاب برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر استفاده کنند.

103 22

001 29

001 26

001 9

001 22

ارسال نظر

آخرین اخبار