سرمربی تیم والیبال پاس گرگان:

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان گفت: تمرکز بالای شاگردانم در مسابقه امشب مقابل شهرداری ارومیه، عامل اصلی برتری ما در این مسابقه بود.

تمرکز بالا در سرویس عامل اصلی پیروزی ما بود

به گزارش ساجد خبر، عیسی سنگدوبینی اظهار کرد: علاوه بر تمرکز بالای بازیکنان، تحت فشار قرار دادن حملات تیم حریف از سوی بازیکنان تیم ما، از دیگر دلایل پیروزی در مقابل شهرداری ارومیه بود.

وی بیان کرد: با وجود مصدومیت سلیم چپرلی و محمدکاظم غفاری ۲ تن از بازیکنان اصلی و کلیدی، بازیکنان جایگزین با ارایه بازی‌ خوب خود، نگذاشتند جای خالی مصدومان احساس شود.

سرمربی تیم والیبال پاس گرگان اضافه کرد: با توجه به تغییر محل مسابقات ما و از آنجایی که امتیازگیری و امتیاز دادن و دست‌های برده و باخته در جدول رده‌بندی مهم است، از تماشاگران و علاقمندان به والیبال انتظار داریم تا با حضورشان در سالن، بیش از گذشته از این تیم حمایت کنند.

سنگدوبینی همچنین گفت: حضور بیشتر تماشاگران انگیزه بردهای قاطع در مقابل حریفان را در بین بازیکنان بیشتر می‌کند و می‌توان گفت حضور تماشاگران در هر مسابقه هر تیم را یک دست از حریف خود جلوتر می‌اندازد.

وی در خصوص مسابقه بعدی تیمش در مقابل چادرملو اردکان در گرگان، اظهار کرد: حریف بعدی ما تیم خوبی است و کار راحتی مقابل این تیم نخواهیم داشت.

سرمربی تیم پاس گرگان بیان کرد: با توجه به شرایط مشابه امتیازات و بردها و باخت‌های ۲ تیم، این مسابقه از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود. با این حال تلاش می‌کنیم در مقابل چادرملو اردکان بازی تماشاگرپسندی را ضمن کسب حداکثر امتیاز ارایه دهیم.

تیم والیبال پاس گرگان عصر چهارشنبه در هفته هشتم لیگ برتر کشور، در زمین خود با نتیجه سه بر صفر تیم شهرداری ارومیه را شکست داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار