محمد ابراهیم جرجانی در مصاحبه با گلستان24؛

با توجه به علاقه مردم شهر گرگان به فعالیت های ورزشی شهرداری و شورای شهر گرگان توسعه اماکن ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است.

14 سالن ورزشی پیشرفته در گرگان احداث خواهد شد/بودجه ورزشی شهر ده برابر افزایش پیدا کرده است

به گزارش گلستان 24؛محمد ابراهیم جرجانی عضو شورای شهرشهرستان گرگان درخصوص فعالیت های صورت گرفته برای اماکن ورزشی شهرستان گرگان در گفت و گویی با خبرنگار ما گفت:توسعه فعالیت های ورزشی یکی از اهداف شهرداری و شورای شهر گرگان می باشد که به همت شهردار گرگان آقای صادقلو این امر در حال توسعه است.

او ادامه داد:در چهار سال آینده حدود 14 سالن ورزشی مجهز و پیشرفته در 14 نقطه ی شهر گرگان احداث خواهد شد که این حرکت تا به الان بدین صورت در استان گلستان اتفاق نیافتاده است.

وی اظهار کرد:این سالن ها در مکان هایی که امکانات ورزشی وجود ندارد و جمعیت آن محلات متناسب باشد احداث خواهد شد، که اگر دقیق تر نگاه کنیم این 14 محله تمام نقاط شهر را به خوبی پوش خواهد داد.

جرجانی در خصوص اعتبارات و بودجه ی فعالیت های ورزشی در شهر شهرگرگان تصریح کرد: هم اکنون در سال 96 شورای شهر گرگان بودجه 40 میلیونی فعالیت های ورزشی شهررا به 400 میلیون تومان افزایش داده است.

وی اظهار کرد:این افرایش بودجه ورزش عمومی شهر را توسعه خواهد داد و ما این مبلغ را در تمامی نقاط شهر توزیح خواهیم کرد و ورزش همگانی را بکار خواهیم بست.

 عضو شورای شهر گرگان ادامه داد:تنها سالن های ورزشی در دستور کار شهرداری و شورای شهر نیست بلکه فضاهای روباز ورزشی چون چمن های مصنوعی نیز مورد توجه ما است، که به امید خدا به همت و همکاری دیگر ارگان ها اماکن ورزشی شهر را توسعه خواهیم داد.

انتهای پیام/پ

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار