سرمربی تیم ملی کبدی افغانستان:

سرمربی تیم ملی کبدی افغانستان از حضور تیم کشورش در مسابقات ورزشی به‌عنوان عاملی برای همبستگی مردم این کشور نام برد.

حضور در مسابقات ورزشی موجب همبستگی مردم افغانستان می‌شود

به گزارش گلستان24؛«احمد فیاض قلندری» ظهر جمعه پس از شکست تیم افغانستان مقابل تیم پاکستان در نخستین روز مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران گفت: اول از همه بابت میزبانی بسیار خوب ایرانی ها و فراهم کردن شرایط برای حضور کشورها از مسئولان این کشور تشکر می کنم.

قلندری افزود: همانطور که می دانید افغانستان درگیر بحران­‌های زیادی از جمله جنگ است اما حضور در این مسابقات به همبستگی مردم کشورمان کمک می کند.

وی تصریح کرد: از تشکیل تیم کبدی افغانستان کمتر از ۸ سال می گذرد درحالی که تیم هایی که با آنها بازی کرده ایم قدمت بالایی دارند.

سرمربی تیم مردان افغانستان خاطرنشان کرد: برای تشکیل تیم ملی، بازیکنان را از شهرهای دور جمع کرده ایم و حضور در مسابقات ورزشی به اتحاد و همبستگی مردم کشورمان می انجامد.

تیم افغانستان ظهر امروز در نخستین بازی خود با نتیجه ۸۴ بر ۲۸ مغلوب تیم پاکستان شد.

لازم به ذکر است، تیم های های کبدی مردان هند، عراق، پاکستان، ژاپن و افغانستان در گروه یک و تیم های ایران، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و سری لانکا در گروه دو مسابقات قرار دارند.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار