کاپیتان تیم ملی کبدی پاکستان:

کاپیتان تیم ملی پاکستان اظهار کرد: فشردگی بازی های تیم پاکستان نمی تواند مشکلاتی برای تیم ما ایجاد کند.

فشردگی بازی های پاکستان مشکلی برای ما ایجاد نمی کند

به گزارش گلستان24؛«وسیم سجاد» ظهر جمعه پس از پیروزی تیم پاکستان مقابل تیم افغانستان در نخستین روز مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا در جمع خبرنگاران گفت: افغانستان با تیم جوان و جدیدی در این مسابقات شرکت کرده است و در نیمه اول مقابل این تیم کار را تمام کردیم.

سجاد افزود: در این دوره از مسابقات تیم های مدعی ایران، هند و کره جنوبی حضور دارند و ما هم برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می کنیم.

وی درباره فشردگی بازی های تیم پاکستان که صبح امروز دو بازی انجام داده است، اظهار کرد: مسابقات در سطح بالایی برگزار می شود و از بابت فشردگی بازی های گلایه ای نداریم.

کاپیتان تیم پاکستان درباره بازی بعدی این تیم مقابل عراق گفت: عراق هم تیم جوان و بازیکنان کم تجربه ای دارد و در مقابل این تیم برای کسب سومین پیروزی به میدان می رویم.

تیم پاکستان ظهر امروز در مقابل تیم افغانستان با نتیجه ۸۴ بر ۲۸ به پیروزی رسید. این تیم در بازی نخست هم تیم ژاپن را شکست داده بود.

لازم به ذکر است، تیم های های کبدی مردان هند، عراق، پاکستان، ژاپن و افغانستان در گروه یک و تیم های ایران، کره جنوبی، تایلند، ترکمنستان و سری لانکا در گروه دو مسابقات قرار دارند.

دهمین دوره مسابقات کبدی مردان قهرمانی آسیا و پنجمین دوره مسابقات کبدی زنان قهرمانی آسیا از سوم تا پنجم آذرماه به میزبانی گرگان در سالن امام خمینی (ره) این شهرستان در حال برگزاری است.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار