سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: امروز دستارانم را انتخاب خواهم کرد و در صورت عدم حضور «یس آل» در لیگ برتر از ظرفیت کادر فنی و بازیکنان آن تیم هم استفاده می‌کنیم.

جذب بازیکنان خارجی در بسکتبال شهرداری گرگان

به گزارش گلستان24؛ حمیدرضا کلاسنگیانی در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان پس از دریافت ابلاغ رسمی حکم سرمربی‌گری تیم بسکتبال شهرداری گرگان، اظهار کرد: ظرف دو روز گذشته رایزنی‌هایی برای انتخاب کادر فنی انجام شد و امیدوارم امروز بتوانیم به جمع‌بندی لازم دست پیدا کنیم.

وی ادامه داد: دنبال این هستیم که بازیکنان خوبی را به خدمت بگیریم و از تمام ظرفیت‌های گرگان و استان در حوزه بازیکن و کادر فنی استفاده خواهیم کرد.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: از بازیکنان سطح ملی برای پوشش ضعف در پست‌ها استفاده می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم امسال به گونه‌ای عمل کنیم که انتظارات هواداران را برآورده کنیم.

کلاسنگیانی در خصوص جذب بازیکنان ملی و خارجی گفت: هیچ محدودیتی برای جذب بازیکنان ملی یا خارجی نداریم و براساس بودجه بازیکنان را جذب خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه به بازیکنان خارجی هم فکر می‌کنیم و لیستی را از بازیکنان مورد نیاز تهیه کرده‌ایم، گفت: با توجه به نوسانات ارز که کار ما را سخت می‌کند اما از جذب بازیکن خارجی هم غافل نیستیم و امیدوارم بتوانیم مجموعه کاملی را برای تیم تشکیل دهیم.

کلاسنگیانی در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود قصد دارید از ظرفیت کادر فنی و بازیکنان فصل گذشته تیم بسکتبال «یس آل» گرگان استفاده کنید، تاکید کرد: این بر می‌گردد به اینکه «یس آل» قصد تیم‌داری دارد یا خیر و ما به طور قطع با مدیرعامل محترم باشگاه «یس آل» رایزنی می‌کنیم و اگر مدیرعامل تیم قصد شرکت تیم در لیگ را نداشته باشد به طور قطع از ظرفیت‌های فنی و بازیکنان آن تیم استفاده می‌کنیم.

وی در پایان گفت: از هواداران می‌خواهم امسال همانند سال‌های گذشته ما را حمایت کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار