رئیس هئیت اسکواش استان گلستان گفت: مسابقات بین‌المللی اسکواش در نیمه دوم سال جاری در استان گلستان برگزار می‌شود.

معرفی رئیس هیئت اسکواش استان گلستان

به گزارش گلستان24؛ محمدرضا موسایی ظهر امروز در آیین انتخابات رئیس هئیت اسکواش استان گلستان اظهار داشت:‌ ‌اسکواش در استان گلستان ظرفیت‌های خوبی دارد، اگر نتوانیم از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم، کم‌کاری ما است.

وی با بیان اینکه ورود ما به هئیت اسکواش برمبنای کیفیت بوده،‌ یادآور شد:‌ به دنبال آمارسازی نیستیم و عقبه‌ای که از هئیت اسکواش باقی می‌ماند، حائز اهمیت است.

‌رئیس هئیت اسکواش استان گلستان تاکید کرد: اسکواش روباز در فضای کشوری و آسیایی جایگاهی ندارد اما در راستای پویایی در شرق و غرب به دنبال این هستیم که 2 فضای اسکواش روباز را در استان گلستان ایجاد کنیم تا به گسترش این ورزش کمک شود.

موسایی با بیان اینکه به دنبال خدمت در هئیت اسکواش هستیم،‌ افزود: ‌از همه ظرفیت‌های هئیت برای توسعه اسکواش در استان گلستان استفاده می‌کنیم.

احمد تجری رئیس سابق هئیت اسکواش استان گلستان هم در این جلسه اظهار داشت: امسال بیش از 6 مسابقه بین‌المللی در سطح استان گلستان برگزار می‌شود و یکی از این رشته‌های ورزشی اسکواش است که در نیمه دوم سال جاری برگزار می‌کنیم.

وی تصریح کرد:‌ شریط فنی و امکانات سخت‌افزاریی استان گلستان برای مسابقات بین‌المللی اسکواش فراهم است و امید داریم مسابقاتی در شان این استان برگزار کنیم.

رئیس سابق هئیت اسکواش استان گلستان به ظرفیت استان در اسکواش اشاره کرد و ادامه داد: زحمات زیادی برای این ورزش در استان کشیده شده و ‌استان گلستان یک دوره قبل مقام نخست لیگ اسکواش را کسب کرد.

در این مراسم محمد رضا موسایی تنها گزینه انتخابات هئیت اسکواش استان گلستان با اکثریت آرا از سوی اعضای مجمع هئیت اسکواش به عنوان رئیس هیئت انتخاب شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار