فراخوان سرمربی تیم لیگ برتری شهرداری گنبد از والیبالیست های منطقه برای حضور در تمرینات تست گیری، افتخار آفرینی دختران دونده گلستان در مسابقات قهرمانی کشور و اعزام چهار تیم از گلستان به مسابقات قهرمان والیبال ساحلی نوجوانان کشور از جمله خبرهای کوتاه ورزشی امروز سه شنبه گلستان است

اخبار کوتاه ورزشی استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ در مسابقات قهرمانی والیبال نوجوانان کشور که از دوم تا چهارم مرداد به میزبانی مازندران برگزار خواهد شد گلستان با چهار تیم شرکت خواهد کرد.

وحید نیکوفر مربی و طاهر غراوی سرپرست کاروان اعزامی گلستان به این رقابت‌ها هستند.

**
در روز نخست مسابقات دوومیدانی قهرمانی زنان کشور آیلین بابکی در پرش ارتفاع، حمیده اسماعیل نژاد در ۱۰۰ متر و الناز کمپانی در ۱۰۰ متر با مانع، عنوان قهرمانی را برای گلستان کسب کردند.

در ماده ۴ در ۱۰۰ تیمی، گلستان نایب قهرمان شد.

**
همایش علمی دانش افزایی مربیان درجه B و A در راستای برنامه‌های کنوانسیون مربیگری کنفدراسیون فوتبال آسیا با تدریس عباس چمنیان سرمربی پیشین تیم ملی نوجوانان در گرگان برگزار شد.

**
عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال لیگ برتری شهرداری گنبد از بازیکنان بومی منطقه برای حضور در تمرینات و تست گزینشی این تیم دعوت کرد.

بازیکنان می‌توانند از امروز به مدت یک هفته با حضور در سالن دانشگاه دولتی گنبد خود را در معرض ارزیابی کادر فنی تیم قرار دهند.

**

اولین دوره مسابقات استانی پاراگلایدر پنجشنبه و جمعه این هفته در سایت پروازی شهرستان علی آبادکتول برگزار می‌شود.

**‌

امیر حسین و نصرت الله یازرلو و محمد هادی و محمد مهدی لکزایی فرد به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان و همچنین امیرحسین نصیرایی دیگر ورزشکار گلستانی به اردوی تیم ملی بسکتبال نوجوانان دعوت شدند.

**

نخستین دوره رقابت‌های جام حذفی والیبال نشسته مردان ایران از نهم تا یازدهم مرداد ماه برگزار می‌شود و تیم گلستان در گروه منطقه یک با تیم‌های خراسان‌رضوی، خراسان‌شمالی و خراسان‌جنوبی همگروه است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار