پیکر شهید سیداحسان حاجی حتم لو، مدافع حرم حضرت زینب(س) با استقبال گسترده مردم گرگان تشییع شد+تصاویر

پیکر مطهر شهید سیداحسان حاجی حتملو با استقبال گسترده مردم تشییع شد+عکس
گلستان 24:استقبال گسترده مردم از این مراسم حال و هوای خاصی به شهر گرگان بخشیده بود،و پس از ماه ها بار دیگر عطر شهیدان در خیابان های گرگان پیچاند .
 
صبح امروز مراسم تشیع پیکر مطهر اولین مدافع حرم  گرگان سیداحسان حاجی حتم لو با حضور چشمگیر مردم شهید پرور گرگان برگزار شد .
 
این مراسم که با قرائت نماز توسط آیت الله میبدی بر روی پیکر مطهرشهید آغاز شد با تشییع شهید توسط مردم از بهداری سپاه ناحیه گرگان تا آستان مبارک امامزاده عبداله(ع) این شهر ادامه پیدا کرد و پس از آن پیکر مطهر این شهید به آرامگاهش در گلزار شهدا در در کنار مزار شهید عباس کدائی منتقل شد .
به گزارش گلستان 24 ، استقبال گسترده مردم از این مراسم حال و هوای خاصی به شهر گرگان بخشیده بود،و پس از ماه ها بار دیگر عطر شهیدان در خیابان های گرگان پیچاند.
گفتنی است حجت الاسلام والمسلمین شیرازی(نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس)، سردار باقرزاده(فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح)،سردار فروتن(معاون هماهنگ‌ کننده نیروی زمینی سپاه)، سردار عظیمی فر(رئیس انسداد مرز و امنیت پایدار مرزهای کشور)، سرهنگ صادقی(فرمانده محترم سپاه نینوا استان گلستان)، عیسی امامی (نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی) و سایر مسئولین نظامی و انتظامی، مسئولان محلی، روحانیان، بسیجیان، خانواده معظم شهدا، یادگاران هشت سال دفاع مقدس و امت حزب‌الله در این مراسم همراه با اقشار مختلف مردم حضور داشتند .

 از حاشیه های این مراسم می توان به عدم حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان و سیدعلی طاهری (نماینده مردیم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی) اشاره کرد.

 تشییع شهیدحرم

 تشییع شهیدحرم

 تشییع شهیدحرم

 تشییع شهیدحرم

 تشییع شهیدحرم

 تشییع شهیدحرم

 تشییع شهیدحرم

 تشییع شهیدحرم

 تشییع شهیدحرم

 تشییع شهیدحرم

ارسال نظر

آخرین اخبار