نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس :

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: دشمنان کشور امید و خودباوری نسل جوان را نشانه گرفتند و در تلاش هستند با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای دستاوردهای نظام اسلامی را اندک و حتی هیچ جلوه دهند.

دشمنان کشور امید و خودباوری نسل جوان را نشانه گرفتند

به گزارش گلستان 24، غلامرضا منتظری اظهار کرد: با توجه به جدیت دشمن در مبهم و کوچک‌سازی اقتدار و ابهت فعلی کشور در نزد افکار عمومی، بازگویی رهاوردها و ثمرات انقلاب اسلامی تکلیف همگانی است. 

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی تاکنون جد و حهد فراوانی برای خدمت رسانی در کشور صورت گرفته و همه سخنوران و صاحبان تریبون مکلف هستند برای تقویت روحیه خودباوری و امیدبخشی در جامعه این خدمات را بازگو کنند.

وی تصریح کرد: مخالفان و بدخواهان جمهوری اسلامی بمباران تبلیغاتی وسیعی را در پیش گرفته اند که باید با یک روایتگری عالمانه، صادقانه ،جذاب و اثربخش این دسیسه دشمنان را خنثی کنیم.

منتظری یادآور شد: برای اقناع سازی جامعه باید همه ابعاد مختلف پیشرفت‌های کشور به ویژه تلاش های دولت جهادی سیزدهم تشریح و برای اقشار جامعه بیان شود تا نسل جوان گرفتار غبار و فتنه اندوزی دشمنان نشود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پنجره افکار و اندیشه‌های جامعه باید به سوی خدمات و ثمرات کشور گشوده شود، با روشنگری اندیشه ها بسیاری از گره ها و موانع برطرف می‌شود.

منتظری گفت: بازنشر خدمات انقلاب یک تلاش مقدس و یک جهاد ثمربخش است که موجب مانایی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می‌شود.

وی به بخشی از ثمرات انقلاب و جایگاه فعلی کشور در حوزه‌های مختلف اشاره و اضافه کرد : دانشمندان و جوانان این مرز و بوم در حوزه تولید مقالات رتبه ۱۶ در جهان دارند و در بسیاری از حوزه‌ها رتبه‌های اول تا سوم علمی را تصاحب کرده‌اند که این موفقیت ها بخشی از توانمندی نظام است.

وی اظهارداشت: قابلیت ها و ظرفیت های بالای کشور در حوزه فناوری نظامی و دفاعی بخشی دیگر از ثمرات انقلاب اسلامی است که دوام و بقای انقلاب را تضمین کرده است.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری با اشاره به ضرورت برنامه ریزی برای تحقق راهبرد سال جاری گفت: اهتمام برای تحقق تولید دانش بنیان و اجرایی شدن شعار سال مسیری میان بر و کم هزینه برای رسیدن به چشم اندازهای ترسیمی در گام دوم انقلاب و حل دغدغه های اقتصادی کشور است.

منتظری تاکید کرد : در دولت مردمی سیزدهم باید طوری برنامه ریزی شود که پیشرفت ها و دستاوردهای نظام اسلامی در گام دوم انقلاب بیش از پیش برای جامعه بازگو شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار