معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: روز قدس روز تجلی قدرت و وحدت جهان اسلام برای حذف رژیم جعلی صهیونیستی از صفحه گیتی است.

روز قدس روز تجلی قدرت و وحدت جهان اسلام برای حذف صهیونیست است

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام رضا دیلمی اظهار کرد: روز قدس باعث بیداری جهان اسلام شده و هرساله مسلمانان جهان در روز قدس شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر می دهند.

وی افزود: روز قدس یکی از اقدامات هوشمندانه رهبر کبیر انقلاب در مسیر تمدن نوین اسلامی و اعتلای اسلام ناب و دفاع از ملت مظلوم فلسطین است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گلستان اضافه کرد: همه مسلمانان موظف هستند که از یکدیگر در برابر تهدیدها دفاع کنند، در بحران‌ها یاری گر هم باشند و با وحدت و همگرایی مشکلات را حل کنند.

دیلمی تصریح کرد: یکی از شاخصه‌های مهم اعتلای اسلام ناب شناخت استکبار و رصد تحرکات دشمن است، هر زمان که مسلمانان نسبت به دشمن غفلت کنند، مراقبت و صیانت نداشته باشند اسیر دشمن می‌شوند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: در تقابل جبهه حق و باطل دشمنان تلاش می‌کنند تا به جبهه باطل ضربه وارد کنند، لذا مسلمانان باید هوشیار بوده و با بصیرت مراقب تحرکات دشمن باشند.

وی ادامه داد: روز قدس باعث بیداری جهان اسلام شده است و هرساله مسلمانان جهان با محوریت روز قدس این روز را گرامی می‌دارند، شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا سر می‌دهند و حق مردم مظلوم فلسطین را مطالبه می‌کنند.

دیلمی گفت: نکته مهم دیگر روز قدس پشتیبانی از جبهه مقاومت است، جبهه‌ای که امروز با دستان خالی اما با عزمی استوار، باصلابت و با اتکا به خداوند و استفاده از ظرفیت منطقه تلاش می‌کند در برابر رژیم غاصب اسرائیل که مورد حمایت جریان استکباری است بایستد و توانسته ضربات سنگینی را به رژیم جعلی وارد کند بنابراین وظیفه همه مسلمانان است که از این جبهه حمایت کنند.

وی اتحاد مسلمانان و ترسیم اسلام ناب را یکی از اهداف مهم تشکیل روز قدس از منظر امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: به همین دلیل مسلمانان جهان باید با یکپارچگی و اتحاد برای حذف رژیم صهیونیستی و ترسیم قدرت اسلام تلاش کنند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به سخنان امام راحل ادامه داد: روز قدس روز اسلام و نبی گرامی اسلام (ص) است، روز مقابله مستضعفان با مستکبران است و ما باید این روز را گرامی بداریم.

وی اضافه کرد: جامعه نخبگان، علما و روحانیان نقش مهمی در بازخوانی و تبیین اهداف تشکیل روز قدس به خصوص برای نسل جوان دارند و باید زمینه حضور حداکثری مردم در این روز را فراهم کنند.

دیلمی بیان کرد: امسال پس از دو سال وقفه که به دلیل محدودیت‌های کرونایی ایجاد شده بود، راهپیمایی روز قدس در قالب راهپیمایی باشکوه و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ویژه برنامه‌های متعددی مانند پخش سرود مقاومت از مساجد، فضاسازی گسترده، بازخوانی نقش سردار سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت، مسابقات فرهنگی، جلسات بصیرتی و تولید محتوا در فضای مجازی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر روز قدس پیش بینی شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار