فرماندار گرگان تاکید کرد؛

فرماندار گرگان گفت: ثبت احوال برای تشکیل پرونده و صدور شناسنامه برای افراد مشکوک‌الهویه و مشکوک‌التابعه دقت بسیار زیادی داشته باشد تا از بروز آسیب‌های اجتماعی و امنیتی اجتمالی در آینده جلوگیری شود.

ثبت احوال در صدور شناسنامه برای افراد مشکوک‌الهویه دقت کافی داشته باشد

به گزارش گلستان 24، عیسی پایین‌محلی در نخستین جلسه شورای هماهنگی ثبت احوال شهرستان گرگان اظهارکرد: شاخص ولادت شهرستان گرگان در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۹.۱ درصد رشد را نشان می‌دهد در حالیکه درصد تغییرات این شاخص در استان ۴- درصد است.

فرماندار گرگان گفت: همچنین در شاخص وفات نیز در بهار امسال شاهد کاهش ۱۷ درصدی فوتی‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم که در این شاخص نیز وضعیت شهرستان گرگان بهتر از متوسط استانی است.

وی در ادامه با بیان اینکه بیش از ۴۰۲ هزار نفر از مردم شهرستان گرگان واجد دریافت کارت هوشمند ملی هستند، گفت: تاکنون ۹۶ درصد این افراد اقدامات لازم را برای دریافت کارت هوشمند ملی انجام داده‌اند که بخشی از متقاضیان کارت‌های خود را دریافت کردند و صدور کارت هوشمند ملی دیگر متقاضیان نیز شتاب گرفته است.

پایین‌محلی همچنین درباره صدور شناسنامه برای افراد مشکوک‌الهویه و مشکوک‌التابعه نیز تاکید کرد: ثبت احوال برای تشکیل پرونده و صدور شناسنامه برای این افراد دقت بسیار زیادی داشته باشد تا از بروز آسیب‌های اجتماعی و امنیتی احتمالی در آینده جلوگیری شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار