شهردار گرگان از پیشرفت 85 درصدی فاز نخست و 48 درصدی فاز دوم پروژه شهربازی مدرن خبر داد.

پیشرفت 85 درصدی فاز اول و 48 درصدی فاز دوم پروژه شهربازی مدرن گرگان

به گزارش گلستان 24، مهندس محمدرضا سبطی در بازدید از پروژه شهربازی مدرن شهرداری گرگان با قدردانی از تلاش های مدیران و پیمانکاران پروژه گفت: طبق برنامه زمانبندی پیشرفت فیزیکی ما مطلوب و در وضعیت خوبی قرار دارد.

سبطی افزود: فاز نخست پروژه شهربازی مدرن در قالب شهربازی مسقف (سوله سرپوشیده) 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با سرعت مضاعف تا پایان مهرماه تحویل شهروندان می شود.

وی تصریح کرد: جدیت و اقدامات جهادی شهرداری گرگان در این حوزه واضح و مشخص است تا این فاز پروژه تا پایان مهر ماه آماده تحویل به سرمایه گذار جهت نصب تجهیزات و اجرای تاسیسات مکانیکی و برقی شود.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: فاز دوم پروژه شهربازی نیز در قالب نصب سورتمه ریلی با ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی در ایستگاه اول و دوم پیشرفت چشمگیری داشته است.

سبطی افزود: کانتینرهای سورتمه مدتی است وارد کشور شده است، بعد از طی مراحل قانونی از گمرک ترخیص و وارد گرگان خواهد شد و بعد از اتمام ایستگاه یک و دو برای نصب آماده می شود‌.

وی تصریح کرد: در نظر داریم با به کارگیری تمام تلاش و عزم خود، این پروژه را طبق برنامه زمانبندی با رعایت نکات فنی به بهره برداری برسانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار