گرگان- علمای شیعه و سنی گلستان بر حضور حداکثری آحاد ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان تاکید و عنوان کردند که حضور در راهپیمایی این روز به معنی مقابله با استکبار است.

تاکید علمای شیعه و سنی گلستان بر برگزاری باشکوه مراسم ۱۳ آبان

 روز ۱۳ آبان که در تقویم به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور سه واقعه مهم در تاریخ معاصر ایران است که در سه دوره مختلف رخ داده و به همین دلیل این روز را در تاریخ کشور به عنوان روزی به یادماندنی به ثبت رسانده است.

تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش‌آموز در اعتراض به رژیم پهلوی در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ عنوان این سه واقعه تاریخی است که نمی‌توان هیچ یک را از نظر اهمیت نسبت به دیگری اولی‌تر دانست چرا که هر کدام در دوره وقوع تأثیر گذاری خاص خود را داشته و شرایط را به نحوی تغییر داده‌اند.

در روزها و ماه‌های اخیر استعمارگران فرصت طلب که از کوچک‌ترین روزنه‌ای برای ضربه زدن به نظام سو استفاده می‌کنند، مرگ مرحوم مهسا امینی را بهانه کرده و با تحریک و سو استفاده از احساسات نسل جوان و دروغ پراکنی تلاش کردند بار دیگر برای خود جای پای تازه ای باز کنند.

اما ملت همیشه در صحنه ایران نشان دادند که ایران عزیز هرگز به روزهای سیاه گذشته باز نمی‌گردد و این مسئله را با تجمعات خود در حمایت از نظام و رهبری در ماهای اخیر بارها به رخ کشیدند و این مهم را در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال هم بار دیگر به نمایش خواهند گذاشت.

علمای شیعه و سنی گلستان با توجه به وقایع روزهای اخیر بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی امسال تاکید کردند و اعتقاد دارند راهپیمایی ۱۳ آبان امسال از اهمیت دو چندانی برخوردار است.

انتهای پیام/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار