معاون تبلیغات اسلامی گلستان:

گرگان- معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دو هزار و ۶۰۰ بانوی گلستانی در طرح مهروانه بانور شرکت کردند.

۲۶۰۰ بانوی گلستانی در طرح «مهرواره بانور» شرکت کردند

به گزارش گلستان 24 ، حجت الاسلام رضا دیلمی پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه داوری طرح مهرواره بانور اظهار کرد: طرح مهرواره بانور با محوریت حل مسائل خانواده در سازمان تبلیغات اسلامی گلستان در حال برگزاری بوده و در بحث ثبت مسئله هم دو هزار و ۶۰۰ نفر در استان در مهرواره شرکت کردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان مهرواره بانور در نوع خود یکی از بهترین و کم‌نظیرترین مهرواره ها در حوزه بانوان است، افزود: گلستان یکی از استان‌های برتر در اجرای این طرح است.

وی اضافه کرد: در مهرواره بانور بانوان در حوزه مسائل خانواده نظیر حوزه فرزند آوری، روابط زوجین، تسهیلات و ازدواج آسان و غیره فعالیت می‌کنند.

دیلمی گفت: کنشگران فعال مسجدی اعم از بانوان هیئتی، فعالان قرآنی و هر شخصی که در قامت مسجد به عنوان یک بانو می‌تواند در حوزه حل مسائل محله خود قدمی بردارد در این طرح شرکت کرده و تجربیات خود را ارائه کردند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه داوری این مهرواره مؤلفه‌های مختلفی دارد، افزود: حل مسئله جمعیت موضوع بسیار مهمی است که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

دیلمی اضافه کرد: به همین دلیل همه کسانی که در حوزه جمعیت ایده دارند و بتواند گره مسئله جمعیت را حل کنند داری امتیاز هستند و اینکه طرح‌ها با محوریت مسجد باشد و قابلیت مشارکت مردمی را داشته باشد حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: توجه به محرومان، حل ریشه‌ای مسائل و مشکلات محله، کار تشکیلاتی، استفاده از ظرفیت‌های محله برای حل آسیب‌های محله که خانواده‌ها را تهدید می‌کند، توجه به پیوندهای اجتماعی از موضوعات مهم داوری مهرواره است.

دیلمی بیان کرد: از استان گلستان ۱۳ طرح برتر با معرفی داوران انتخاب و به مرحله کشوری معرفی خواهد شد.

 

انتهای خبر/مهر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار