مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان :

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: با توجه به گزارش پیش بینی هواشناسی مبنی بر ورود سامانه سرد و بارشی از شمال استان و کاهش محسوس دما طی هفته آینده، امکانات و نیروهای راهداری در قالب ۳۰ گروه بررسی و آماده برای ارائه خدمات در شرایط سخت جوی و برقراری ترافیک روان دز محورهای ارتباطی شده‌اند.

آمادگی امکانات ۳۰ گروهداری در گلستان برای مقابله با سامانه سرد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، عادل مصدقی امروز در دومین نشست هماهنگی بین مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی عضو مدیریت بحران گلستان  که با میزبانی اداره کل هواشناسی استان برای مقابله با اخطار نارنجی مبنی بر احتمال ورود جبهه هوای سرد بارشی همراه با کاهش محسوس شدید دما در ایتان برگزار شد، اظهار کرد: علاوه بر این، برای آمادگی در برابر این سامانه که کاهش دما تا منفی هشت درجه سانتیگراد پیش بینی شده، از ظرفیت بخش خصوصی هم در صورت ضرورت استفاده خواهد شد.

وی ادامه داد: اکنون این اداره کل ۱۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین در اختیار دارد در ۱۱ شهرستان جنوب که بیشترین سامانه بارشی را دارد، استفاده می‌کند.

به گفته وی برای این ورود سامانه بارشی سرد که یکشنبه تا پنجشنبه در استان مستقر می‌شود ابتدا شهرستان‌های مرزی واقع در شمال استان شامل گنبدکاووس، مراوه‌تپه، آق قلا، بندرترکمن و گمیشان را تحت شعاع قرار خواهد داد و هماهنگی لازم صبح امروز شنبه بین مدیران ستادی و شهرستانی این اداره کل انجام شده است.

وی در خصوص آخرین وضعیت راه‌های ارتباطی استان، گفت: اکنون تمامی محورهای ارتباطی استان به ویژه کوهستانی باز و آمدوشد خودروها جریان دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار