شهردار گرگان:

شهردار گرگان گفت: اعتباری بالغ بر 70 میلیارد تومان به طرح هایی که در محله کم برخوردار انجیراب به بهره برداری رسیده اختصاص یافته است.

تخصیص 70 میلیارد تومان به اجرای طرح های محله کم بر خوردار انجیراب

به گزارش خبرنگار گلستان 24، سید محمدرضا سیدالنگی  امروز در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی 20 پروژه­ شاخص عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان اظهار کرد: عهد بستیم با اعضای شورای شهر گرگان که تمامی برنامه های خود را منطبق بر خواسته ها و رفاه شهروندان برنامه ریزی و اجرایی کنیم .

وی افزود: بودجه  شهرداری گرگان بودجه خود  بر اساس افق چشم انداز 1404 و اتمام پروژه های شهری تخصیص پیدا می کند.

شهردار گرگان ادامه داد: اقدامات جهادی شهرداری در محله اوزینه به عنوان دومین محله کم برخوردار از تاریخ هفدهم اسفندماه شروع می شود .

وی با اشاره به طرح های دهه فجر عنوان کرد: در این ایام  زیرساخت های اولیه شهر هوشمند با انجام پروژه فیبر نوری به طول 100 کیلومتر در سطح شهر اجرا شد که خدمتی نوین در راستای دولت و شهرداری هوشمند بوده است.

سید النگی گفت: هدف از پروژه هایی که در شهر گرگان احداث می شود به منظور افزایش مدت اقامت گردشگران و بازدیدکنندگان از شهر گرگان حتی به اندازه یک روز است که اقتصاد پویا و اشتغال را به همراه خود دارد.

وی افزود: سورتمه ریلی و سالن سرپوشیده که در قالب فاز اول پروژه شهربازی تعریف شده اند طبق وعده ای که داده ایم در خردادماه به بهره برداری خواهد رسید و  احداث پروژه های لوتوس، بازار موزه هفت شهر، تله کابین و ساخت 3 هتل با حمایت سرمایه گذار بخش خصوصی در حال اجرا است.

شهردار گرگان بیان کرد: موضوع تجهیز و هوشمندسازی ناوگان در جلسات شورای ترافیک شهرستان با کمک فرماندار طراحی و تدوین شده و به زودی شاهد رفع معضلات ترافیکی از معابر شهری خواهیم بود.

گفتنی است امروز 20 پروژه­ عمرانی، فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد ریال افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار