فرمانده یگان محیط زیست خبرداد؛

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست گفت: مجوز واردات ۱۰۰ دستگاه خودرو خارجی در سال گذشته تحصیل شد و امور مربوط به واردات آن در دست پیگیری است.

مجوز واردات ۱۰۰ دستگاه خودرو خارجی در سال گذشته تحصیل شد

به گزارش گلستان 24، سرهنگ جمشید محبت خانی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در گرگان اظهار کرد: باید در جایگاه مدیران و انتخاب فرماندهان دقت نظر بیشتری داشته باشیم، انتصاب شایسته و مناسب کارآیی مجموعه را افزایش می‌دهد، دقت نظر در انتصابات باید در همه دستگاه‌ها، از جمله محیط زیست مد نظر همگان قرار بگیرد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست افزود: در سال گذشته ۷۶ فقره آتش سوزی در مناطق چهارگانه تحت مدیریت محیط زیست در کشور رخ داده که بر اساس نظرات کارشناسی عامل ۸۸ درصد شروع آنها مداخلات و اقدامات غیرعمدی انسانی بوده است.

وی ادامه داد: با وجود افزایش اعتبارات و تجهیزات مقابله با حریق و تقویت نیروی انسانی باید در حوزه فرهنگ سازی و ارتقای فرهنگ محیط زیست در جامعه برنامه ریزی مطلوب‌تری انجام شود.

محبت خانی با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی بودجه تجهیز یگان حفاظت محیط زیست گفت: بودجه تجهیز این یگان در سال جاری به ۲۷۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی گفت: مجوز جذب و استخدام ۳۷۰ محیط بان جدید از سازمان امور اداری و استخدامی تحصیل شده اما به دلیل تأمین نشدن اعتبار مالی، تاکنون برگزار نشده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست با اشاره به استمرار تلاش‌ها برای به‌روزرسانی تجهیزات اطفای حریق گفت: برای صیانت از عرصه های محیط زیست باید در فرهنگ سازی سرمایه گذاری بیشتری کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار