شهردار کردکوی خبر داد:

شهردار کردکوی گفت: فاز دوم جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب از سطح شهر کردکوی در روزهای اخیر انجام می شود.

اجرای فاز دوم زنده گیری سگ های بلاصاحب در کردکوی

به گزارش خبرنگار گلستان 24، ابراهیم جرجانی اظهار کرد: در فاز اول ایم طرح ۵۰ قلاده سگ در محیطی به مساحت هفتصد متر با سایبان و فضای قرنطینه اسکان داده شد ند و  در فاز دوم این طرح که به مدت یک هفته اجرا خواهد شد از شهروندان درخواست می‌کنیم همکاری لازم را برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب با اکیپ زنده‌گیری شهرداری داشته باشند.

وی تصریح کرد: در طرح زنده‌گیری و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب شهروندان می‌توانند درخواست‌های خود مبنی بر حضور سگ‌ها را در محله و اطراف محل زندگی خود تنها از طریق برقراری تماس با شماره ۱۳۷ شهرداری کردکوی اطلاع دهند.

جرجانی افزود: زمانی که براساس تماس‌های مردمی، موردی به ما اعلام می‌شود، در مرحله اول تیم‌های گشت اعزام و محدوده را رصد می‌کنند و در صورت رویت، سگ یا سگ‌های بلاصاحب، اقدام به جمع‌آوری می‌کنند.

شهردار کردکوی گفت:  از آن جا که جامعه هدف ما در این طرح، موجود زنده‌ای است که حرکت می‌کند و ممکن است در زمان حضور اکیپ‌ها در نقاط اعلامی رویت نشوند، نیروهای  زنده گیری محدوده را رصد و علامت گذاری می‌کنند و در ساعات بعد در صورت رویت، سگ‌ها جمع‌آوری می‌شوند.

به گفته وی  زمان مشخصی را نمی‌توان برای فرآیند ساماندهی سگ‌های ولگرد اعلام کرد اما قطعا هیچ تماسی از سوی شهروندان بی‌پاسخ و در واقع زمین نمی‌ماند و به همه آنها رسیدگی می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار