فرمانده انتظامی گلستان:

فرمانده انتظامی گلستان گلستان را جزو امن ترین استان‌های کشور دانست و گفت: کاهش ۶ درصدی وقوع انواع سرقت در این استان سبب شده تا گلستان جزو استان‌های دوم یا سوم این حوزه و در کشور باشد.

گلستان جزو امن ترین استان‌های کشور است

به گزارش گلستان 24، سردار محمدسعید فاضل دادگر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی گنبدکاووس افزود: پرسنل نیروی انتظامی، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و شبانه‌روز برای تامین امنیت کشور و مقابله با فتنه‌ها و فتنه‌گران تلاش می‌کند که تقدیم ۵۱ شهید مظلوم در حوادث سال قبل، نمونه‌ای از ایثار و مجاهدت فرزندان شما در انتظامی بوده است.

وی بابیان اینکه تامین امنیت سخت و مولفه‌های آن نیازمند همراهی و مشارکت همه مسوولان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و نیز آحاد مختلف مردم با انتظامی است، اضافه کرد: در سایه همراهی و مشارکت مسوولان و مردم با انتظامی، امنیت پایدار در کشور و استان گلستان حاکم بوده و توطئه دشمنان انقلاب برای برهم زدن امنیت به سنگ خورده است.

سردار فاضل دادگر از برنامه‌ریزی و تلاش دشمنان برای برهم زدن امنیت در گلستان هم خبر داد و بیان داشت: با این وجود انتظامی با همه توان و ظرفیت و با همراهی دیگر نیروهای نظامی و امنیتی و مهمتر از همه با مشارکت آحاد مختلف مردم، آماده مقابله با فتنه‌ها و فتنه‌گران احتمالی است.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس همچنین بابیان اینکه لباس و سلاح نیروی انتظامی لباس و سلاح شهیدان است، گفت: پرسنل نیروی انتظامی با تاسی از شهیدان با تمام توان مقابل فتنه‌گران و دشمنان اصلی نظام جمهوری اسلامی یعنی اسرائیل و آمریکا ایستاده و امنیت را تامین می‌کند.

وی اظهارداشت: اگر در حوزه ایمنی و امنیت برخی کمبودها و کاستی‌هایی وجود دارد به سبب وجود برخی عقب ماندگی‌های زیرساختی درحوزه راه‌ها، فرهنگ ترافیکی و آسیب های اجتماعی است که باید تلاش کنیم این عقب ماندگی‌ها جبران شود.

گلستان جزو امن ترین استان‌های کشور است

سردار فاضل دادگر همچنین گلستان را جزو امن ترین استان‌های کشور دانست و گفت: کاهش ۶ درصدی وقوع انواع سرقت در این استان سبب شده تا گلستان جزو استان‌های دوم یا سوم این حوزه و در کشور باشد.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی، شاخ ارازل و اوباش مسلح در گلستان شکسته است و همه آنها شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی گلستان همچنین با بیان اینکه نیروی انتظامی در تامین امنیت شبانه روز کار می‌کند، اضافه کرد:با همه کمبودها و معضلات مردم نباید در کنار گرانی و تورم، احساس ناامنی کنند.

سردار فاضل دادگر به منویات چندی پیش رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان انتظامی هم اشاره کرد و گفت: آنگونه که فرمانده کل قوا فرمودند در هندسه امنیتی جمهوری اسلامی، انتظامی ستون فقرات است.

وی افزود: انتظامی در انجام وظایف و ماموریت‌های محوله نیاز به قدردانی ندارد اما مردم فهیم ایران اسلامی همواره قدردان تلاش فرزندان خود در انتظامی هستند و حتی در کمک به تامین امنیت جلوتر از انتظامی حرکت می‌کنند.

سردار دادگر همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، گفت: ملت ما همانگونه که در هشت سال دفاع مقدس مقابل استکبار شرق و غرب ایستاد، امروز هم با هوشیاری و با دلی پاک، اندیشه‌ای ناب و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب، در مقابل جنگ ترکیبی دشمنان ایستاده است.

وی گفت: اقوام و مذاهب اسلامی در استان گلستان در کمال وحدت و صمیمیت زندگی می‌کنند زیرا به مشترکات مسلمانان یعنی خدا، قرآن، پیامبر(ص)، قبله و محبت به اهل بیت پیامبر(ص) اعتقاد راسخ دارند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار