با حضور مسئولین فرهنگ و ارشاد گلستان؛

نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان گلستان کار خود را در نمایشگاه بین المللی گرگان، آغاز کرد.

آغاز بکار نهمین نمایشگاه کتاب استان گلستان در گرگان+عکس

به گزارش گلستان24،همین نمایشگاه بزرگ کتاب استان گلستان ظهر امروز پنج شنبه ۱۲ آذر با حضور مسئولین استانی و کشوری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی گرگان آغاز بکار کرد.

علی اصغر فضیلت، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، در خصوص برگزاری این نمایشگاه در استان گفت: نبایستی اجازه داد اینترنت، ماهواره و دیگر ابزارهای ارتباطی عصر کنونی، فرصت کتابخوانی را بربایند.

وی گفت: باید نسل جدید را هرچه بیشتر به فرهنگ کتابخوانی آموخته کرد.

 

 

kak883

 

فضیلت بابیان این نکته که 30 درصد تخفیف شامل کتابهای ارائه شده در نمایشگاه است، افزود: 10 درصد از سوی ناشر و 20 درصد یارانه به این تخفیف تعلق می گیرد که از طریق خرید بن کتاب تخفیف مورد نظر اعمال خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان در توضیح میزان خرید بن کتاب، گفت: افراد عادی تا مقطع دیپلم 30هزار تومان، کاردانی تا کارشناسی 50 هزارتومان، کارشناسی ارشد 80 هزار تومان و مقطع دکترا تا 100 هزار تومان بن می توانند خریداری کنند.

فضیلت یادآور شد: علاقمندان از طریق مراجعه به غرفه بانک مستقر در محل نمایشگاه با ارائه کارت ملی می توانند بن کتاب را دریافت کنند.

وی در پایان تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ کتاب 12 تا 17 آذرماه از ساعت 14الی 20.30 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گلستان همه روزه دایر است و هم استانی های عزیز میتوانند جهت خرید کتاب مورد نظر خود به این نمایشگاه تخصصی حضور پیدا کنند.

/کاسب امین

ارسال نظر

آخرین اخبار