اختلاط، رقص، شرب خمر و برنامه های گوناگونی که با اخلاق سازگار نیست، چند مدتی است که از زبان کسانی که با تورهای کویر گردی مسافرت می کنند، شنیده می شود.

اختلاط و رقص زیر نظر تور های مسافرتی!+عکس

این روز ها بازار های سفرهای مختلط شاد کویر گردی داغ داغ است. خبرهایی که از این تورها به گوش می رسد که تعجب مردم را به همراه دارد. اختلاط، رقص، شرب خمر و برنامه های گوناگونی که با اخلاق سازگار نیست، چند مدتی است که از زبان کسانی که با تورهای کویر گردی مسافرت می کنند، شنیده می شود.

به گزارش گلستان24، این حرف و حدیث ها و نقل قول ها، آن قدر دهان به دهان چرخید که واکنش مسئولین را به همراه داشت و موجب شد تا ممنوعیت هایی در این زمینه ایجاد شود. پس از کشف حجاب عده ای هنجار شگن در روز هشتم ماه محرم در کویر مرنجاب کاشان، عده ای از خانواده های شهدا و ایثارگران با تجمع مقابل دفتر امام جمعه خواستار رسیدگی سریع و برخورد با متخلفین شدند.

در همین راستا ‌دادستان دادسرای عمومی و انقلاب آران و بیدگل از ممنوعیت ورود گردشگران و تورهای مختلط به منطقه بین المللی گردشگری مرنجاب و شهر زیرزمینی نوش آباد از توابع شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

وی اظهار کرد: بر طبق این این دستور نامه‌ای مبنی بر توقف ورود تورهای مختلط به کویر مرنجاب و شهر زیرزمینی به فرماندهی انتظامی آران و بیدگل ارسال و در این نامه مقرر شده از تاریخ 23 آذرماه از ورود تمامی تورهای مختلط جلوگیری شود.

اما گزارشات مردمی حکایت از این دارد که تنها برخوردی موردی و موقت با متخلفین، صورت گرفته است و دوباره بازار کویر گردی در مرنجاب و ارگ و مصر در آستانه شب یلدا داغ داغ است.

در همین خصوص تماس تلفنی خبرنگار تهران پرس با یکی از تور های کویر گردی نشان می دهد که هنوز هم تور های مختلط برفرار است. تور ها می گویند اختلاط مانعی ندارد اما چون بازرس می آید محل خواب باید جدا باشد.

حتی برخی از تور ها می گویند مشروب از نگاه ما مشکلی ندارد و در صورت مشاهده پلیس با آن ها برخورد به عمل می آورد، اما هستند تورهایی که قلیان و مشروب را بنا بر تعهد خود‏‏‏ جز خطوط قرمزشان قرار داده اند.

 

برنامه های رقص هنوز هم پا برجاست و مسئول یکی از تور های مسافرتی در گفت و گو با تهران پرس، در پاسخ به این سوال که آیا تور شب یلدا با برنامه رقص شبانه همراه است، می گوید: با توجه به اینکه ارگ در اختیار تور ما می باشد، خود منطقه ارگ با توجه به باز بودنش از همه نظر راحت و آزاد هستید و مسئولین ارگ هم همکاری لازم جهت ایجاد محیطی شاد را برای گردشگران فراهم می کنند. نمی دانم منظور من را متوجه می شوید یا خیر ؟ و از آن نظر خیالتان راحت باشد.

 

حال با وجود اینکه با زبان بی زبانی می گویند، مشروب بیاورید و مسئولیتش با خودتان است و برنامه های بزن برقص، همچنان پابرجاست و نکته مهم تر این که مسئولین همکاری می کند، نگاه ویژه ی مسئولین نظارتی را می طلبد تا از اشاعه فساد و فحشا در این مناطق جلوگیری شود.

قسمتی از فایل صوتی صحبت های خبرنگار تهران پرس با یکی از تور ها را می توانید، بشنوید:

 

 
 
 
 
 

1 . 746069626.mp3 | دریافت فایل

ارسال نظر

آخرین اخبار