مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: تجمع بزرگ استانی «لبیک یا رسول‎الله» همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در پنج امامزاده شاخص گلستان برگزار می‎شود

تجمع استانی «لبیک یا رسول‎الله» در گلستان برگزار شد

حجت‎الاسلام سیدمحمدجواد رئوف سیدنژاد پیش از ظهر امروز در حاشیه تجمع استانی «لبیک یا رسول‎الله» که در امامزاده عبدالله (ع) شهرستان گرگان برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: عزاداران حسینی با تجمع در امامزادگان و بقاع سراسر کشور عشق و ارادت خود را به اهل‎بیت (ع) نشان می‎دهند.

به گزارش گلستان 24، وی تصریح کرد: در راستای پاسخ‌گویی به سوالات دینی و تبیین سیره زندگی پیامبر گرامی اسلام(ص) خیمه‎های معرفت در امامزادگان گلستان ایجاد شده است و عزاداران می‎توانند پاسخ سوالات خود را از این طریق بیابند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: خواندن زیارت از بعید حضرت رسول در این روز وارد شده است که باید معانی بلند این زیارت برای مردم تبیین شود.

رئوف‎سیدنژاد خاطرنشان کرد: متولیان امور فرهنگی با توجه به هجمه‎های دشمنان باید برای رفع مظلومیت پیامبر (ص) در بیان ویژگی‎های آن حضرت تلاش دو چندان داشته باشند.

وی بر لزوم تبلیغ و ترویج سنت حسنه وقف در جامعه تاکید کرد و گفت: غرفه‎های همه واقف باشیم با هدف ارائه مشاوره برای ثبت وقف جدید با توجه به نیازهای روز جامعه در استان فعالیت می‎کند.

تجمع بزرگ لبیک یا رسول‎الله صبح امروز با حضور هیئت‎های مذهبی و دستجات سینه‎زنی و عزاداری همزمان با سراسر کشور در بقاع متبرکه و امامزادگان سراسر استان گلستان برگزار شد..

ارسال نظر

آخرین اخبار