۲ تفاهم‌نامه در راستای حفظ محیط زیست در گلستان با اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امضاء شد

۲ تفاهم‌نامه در راستای حفظ محیط زیست در استان گلستان امضاء شد

به گزارش گلستان24،اسماعیل مهاجر صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز هوای پاک اظهار داشت: تفاهمنامه‌ای با اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گلستان امضا شد تا با همکاری این سازمان در موضوع گردشگری و اکوتوریسم و استفاده از طبیعت، لیدرهای تورهای گردشگری آموزش ببینند و در راستای حفظ محیط زیست تلاش کنند.

۲ تفاهم‌نامه در حفظ محیط زیست

وی افزود: در تفاهم نامه‌ای هم با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان مقرر شد که آموزش‌های زیست محیطی از سنین پایه به دانش‌آموزان و نوجوانان آموزش داده شود تا این آموزش‌ها پایدار باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعات در عرصه حفاظت محیط‌زیست و پیشگیری از آلودگی هوا، موضوع فرهنگ‎سازی و آموزش همگانی است.

وی گفت: در این راستا و در روز ملی هوای پاک، در همه شهرهای استان گلستان زنگ هوای پاک در مدارس به صدا درخواهد آمد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گلستان با اشاره به برنامه‌های روز هوای پاک گفت: اهدای ویلچر به نیازمندان، کمپین جمع‎آوری درب بطری‌های پلاستیکی در استان، اجرای جشنواره عکاسی زشت و زیبا در شهرستان کردکوی، آموزش قوانین کوهنوردی برای کوهنوردان استان، مسابقه مقاله‎نویسی با موضوع هوای پاک و کنترل معاینه فنی خودروها در مراکز صدور برگ معاینه فنی از لحاظ زیست‌محیطی بخشی از برنامه‎های روز ملی هوای پاک است.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار