مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی فاطمیون:

مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی، مذهبی فاطمیون استان گلستان از برگزاری یادواره شهید آیت‎الله النمر در ابتدای بهمن‌ماه در گنبدکاووس خبر داد.

یادواره شهدای مدافع حرم و شهید آیت‎الله النمر در گنبدکاووس برگزار می‎شود

 به گزارش گلستان24، قاسم استیری ظهر امروز در در گرگان با اشاره به شهادت آیت‎الله النمر توسط رژیم سفاک آل‌سعود اظهار کرد: بدون تردید همه مردم و ملت‎های آزاده دنیا از این اتفاق دردناک به خشم آمده‎اند و خشم انقلابی خود را به زودی بر سر ایادی استکبار فرو خواهند ریخت.

وی با تاکید بر ضرورت زنده نگاه داشتن یاد شهدا و فرهنگ غنی و متعالی شهادت افزود: مقام معظم رهبری نیز همواره بر این موضوع تاکید کرده‌اند که زنده نگه داشتن یاد شهدا فضیلتی کمتر از خود شهادت ندارد و این نشان از اهمیت بزرگ‌داشت مقام شامخ شهداست.

مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی، مذهبی فاطمیون گلستان با بیان اینکه امروز دلاورمردان اسلام در کشورهای مسلمان و مظلوم منطقه در حال جهاد در برابر کفار و تکفیری‎ها هستند، خاطرنشان کرد: استان گلستان تا به امروز افتخار تقدیم شش شهید والا مقام را در راه دفاع از حرم عمه سادات (س) داشته است و مردم گلستان تاکنون به پیکر مطهر شش مدافع حرم ادای احترام کرده‎اند.

استیری از برگزاری بزرگ‌داشت یاد و خاطره شش شهید والامقام مدافع حرم استان گلستان و سردار حسن همدانی و همچنین بزرگ‌داشت عالم وارسته شهید آیت‌الله النمر در گنبدکاووس خبر داد و افزود: مجموعه فرهنگی، مذهبی فاطمیون در انجام رسالت‎های متعالی خود و در مسیر گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت این مراسم بزرگ را در دومین روز از بهمن‌ماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

وی مکان برگزاری این مراسم بزرگ‌داشت را مسجد عسکریه شهرستان گنبدکاووس دانست و اضافه کرد: این مراسم در دوم بهمن‌ماه راس ساعت 19 و با حضور آحاد مردم شریف و مومن گنبدکاووس و استان گلستان و خانواده معظم و معزز شهدا برگزار خواهد شد.

مدیر روابط عمومی مجموعه فرهنگی، مذهبی فاطمیون گلستان با اشاره سخنرانی حجت‌الاسلام احمدنژاد در این مراسم ادامه داد: ذاکران اهل‌بیت عصمت و طهارت آقایان حاج اصغر زنجانی و کربلایی حسن جعفری در این مراسم به مداحی و ذکر مصیبت خاندان رسول مهربانی‎ها خواهند پرداخت.

استیری با تاکید بر اینکه بنا بر فرمایشات مصرح رهبر معظم انقلاب مبنی بر ویژگی‎های هیئت انقلاب و در تراز انقلاب شکوهمند اسلامی مجموعه‎های فرهنگی و هیئت‎های مذهبی نباید از آرمان‎های انقلاب و رسالت‎های اجتماعی و فرهنگی خود غافل شوند، افزود: مجموعه فرهنگی مذهبی فاطمیون با محوریت هیئتی انقلابی تلاش دارد در راستای منویات رهبر فرزانه انقلاب در انجام رسالت‎های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی خود در جامعه ایفای نقش کند.

وی با تقدیر از هم‌یاری و هم‌فکری همه فعالان فرهنگی و دست‌اندرکاران برگزاری مراسمات مذهبی در شهرستان گنبدکاووس گفت: امیدواریم شهدای بزرگوار مدافع حرم و روح مطهر شهید نمر باقر النمر محور وحدت و هم‌دلی بیش از پیش همه خادمان و نوکران اباعبدالله الحسین (ع) باشند.

گفتنی است مجموعه فرهنگی مذهبی فاطمیون به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مجموعه‎های فرهنگی مذهبی در سطح استان گلستان است که علاوه بر برگزاری مراسمات مذهبی در قالب هیئتی جهادی و انقلابی در حوزه‎های اجتماعی و فرهنگی از جمله موضوعات کتاب‌خوانی، تربیت صحیح فرزند، سبک زندگی اسلامی ایرانی، تغذیه و طب اسلامی و موضوعات علمی، تحصیلی و بسیاری از بخش‌های دیگر فعالیت می‎کند و در سال گذشته مورد تحسین حسن صادقلو استاندار گلستان نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار