بیانیه 16 آذر بسیج دانشجویی استان گلستان

در این بیانیه آمده است: ما دانشجویان بسیجی به عنوان قشر اگاه جامعه وظیفه اساسی داریم تا با سلاح بصیرت، از سوء استفاده ازجامعه دانشجو ودانشگاهیان جلوگیری کنیم، در شرایطی که جنگ سرد دشمن به جنگ نرم تبدیل شده ما دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با دشمنان داخلی وخارجی با تمام توان از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع می کنیم.

 با سلاح بصیرت از سوء استفاده از جامعه دانشگاهی جلوگیری کنیم

 به گزارش گلستان24، در این بیانیه آمده است: 16 آذر روز شگفتی است که حوادث بزرگ وسرنوشت ملت را بر پیشانی خود کرده است امسال در شرایطی به استقبال روز دانشجو می رویم که بادهه آخر ماه صفر وایام عزاداری اباعبدالله الحسین قرین شده است که در هر دو حادثه عظیم ایستادگی حق در مقابل ظلم وستم باطل متجلی است چراکه هزار وچهارصد سال پیش سیدالشهداءدر مقابل همه جباران زمان ایستاد تا قصه عظمتش برای استکبارستیزی در تاریخ طنین انداز شود لذا 16 آذر ادامه همان راه استکبار ستیزی سیدالشهداء است.

بیانیه 16 آذر

در ادامه این بیانیه آمده است:در شرایطی که فتنه ها از هر سو نظام مقدس اسلامی را تهدید می کند این نکته را نباید فراموش کرد که نظام حاکم بر غرب در تعارض با ماهیت نظام اسلامی همواره در طول دوران مختلف با هدف براندازی انقلاب اسلامی تلاش نموده وبا ابزارهای نفوذ، تهدید وفشار در راستای اهداف سلطه طلبانه خود حرکت نموده است حال با این مختصات، غرب چگونه می تواند ظهور وحضور یک قدرت بر پایه اسلام ناب را تحمل کند؟

در این بیانیه همچنین آمده است: ما دانشجویان بسیجی به عنوان قشر اگاه جامعه وظیفه اساسی داریم تا با سلاح بصیرت، از سوء استفاده ازجامعه  دانشجو ودانشگاهیان جلوگیری کنیم، در شرایطی که جنگ سرد دشمن به جنگ نرم تبدیل شده ما دانشجویان به عنوان افسران جنگ نرم در خط مقدم مقابله با دشمنان داخلی وخارجی با تمام توان از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع می کنیم.

در میانه این بیانیه آمده است:ما دانشجویان بسیجی اعلام می داریم به پشتوانه ملت عاشورایی خود اجازه نمی دهیم فضای پسابرجام  فرصتی برای نفوذ وبازگشت سلطه استعمار واستکبار فراهم آورد لذا در تلاشیم شرایط پس از مذاکرات را به فرصتی برای شکست نهایی آمریکای جهانخوار وپیشرفت همه جانبه ملت درتمام عرصه ها فراهم آوریم.

همچنین در انتهای این بیانیه آمده است:ما دانشجویان مسلمان وبصیر استان اعلام می داریم با تمام قدرت روحیه استقلال طلبی وخودباوری در ما زنده است وشعار مرگ بر امریکا به عنوان میراثی ماندگار وگرانبهای ملت حماسه آفرین ایران در مقابل نفی نظام سلطه را حفظ خواهیم کرد.

ما دانشجویان بسیجی ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای 16آذردر کنار دیگر اقشار جامعه ضمن لبیک با امام خامنه ای پرچم صلح حسین(ع) راهمچنان برافراشته ایم وندای طنین افکن خود فریاد می زنیم هیهات منا الذله .

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار