سناریو تعطیلی چندین باره

جلسه شورای شهر گرگان باز هم "تعطیل" شد / نتیجه حقوق های نامتعارف 3 میلیونی !!!

جلسه شورای شهر گرگان باز هم "تعطیل" شد / نتیجه حقوق های نامتعارف 3 میلیونی !!!

به گزارش گلستان24، دیگر خود خبرنگاران و بعضا اعضای شورای شهر گرگان نیز آمار تعطیلات جلسات صحن علنی شورای شهر گرگان از دستشان در رفته و این موضوع بعضا به عنوان امری عادی و روزانه تلقی شده است .

این رویکرد غلط از آنجا حساس و غیر قابل پذیرش می شود که اکثر اعضای شورای شهر در نطق ها و مصاحبه های خود خدمت به مردم و شهر گرگان را اولویت اصلی خود می دانند و این موضوع مدام لق لقه زبان آنهاست اما معلوم نیست چرا بخاطر مسائل شخصی و گروهی همواره باید جلسات شورای شهر گرگان تعطیل شود .

بهانه هایی چون بیماری ، کلاس درس و تعمیر ساختمان شورا در ماههای اخیر باعث تعطیلی صحن شورا شده و دیگر بهانه ای نمانده بود که مهر تعطیلی بر پارلمان محلی گرگان بزند تا اینکه نامه اخیر چمران رئیس شورای عالی استانها جور این بهانه را کشید و جلسه امروز 19 تیر را تعطیل کرد .

گفته می شود نامه اخیر چمران به شهردار گرگان در خصوص ممنوعیت بکارگیری بازنشسته ها و در ادامه جواب نسنجیده حسین صادقلو به رئیس شوای استانها باعث واکنش زهرا نورا رئیس شورای شهر گرگان و نامه تند وی به شهردار شد و مشخص است که اختلافات این روزها در شهرداری و شورا به اوج خود رسیده است .

از طرفی احتمال داده می شد در پی برگزاری جلسه امروز شورای شهر گرگان ، صادقلو شهردار و حامیانش بخواهند تذکرات جدی به رئیس شورا بابت نامه تندش به شهردار گرگان بدهند و جلسه با حملات صادقلو به زهرا نورا به حاشیه کشیده شود .

به همین خاطر طیف اکثریت شورا ترجیح داد تا امروز هم جلسه شورا برگزار نشود ، البته جالب است عنوان شده به دلیل نداشتن لایحه جلسه تعطیل شده اما گویا این موضوع بهانه ای بیش نیست و پیش بینی جنجال پیرامون بحث شهردار گرگان باعث تعطیلی چندین باره صحن علنی شده است .

موضوع تعطیلی صحن شورای شهر گرگان این روزها روح مردم گرگان را آزرده و در تداوم موضوع فیش های نجومی ، امروز این سوال و شبهه در ذهن مردم گرگان پیش آمده که چرا اعضای شورا حقوق نامتعارف 3 میلیونی می گیرند و از طرفی توی جلسات شرکت نمی کنند و اینچنین فضای چند دستگی بوجود آورده اند که به شهر لطمه جدی زده است .

براستی پاسخگوی فضای فعلی در پارلمان محلی کیست و چه کسی می خواهد این آشفتگی را جبران کند و آیا این فضا بعد از خرداد سال بعد و آغاز دوره پنجم شورا هم وجود خواهد داشت ؟

انتهای پیام /

منبع: گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار