مدیرکل ارشاد گلستان:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: در راستای حمایت از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای استان، صندوق حمایت از خبرنگاران امسال در استان گلستان راه‌اندازی می‌شود.

صندوق حمایت از خبرنگاران امسال در گلستان راه‌اندازی می‌شود

به گزارش گلستان24، حجت‌الاسلام علی‌اصغر فضیلت‌‌ چهارشنبه شب در دیدار اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات گلستان و شماری از فعالان رسانه‌ای استان به مناسبت روز خبرنگار با نماینده ولی فقیه در گلستان اظهار داشت: خانه مطبوعات تنها تشکل صنفی رسانه‌ها و خبرنگاران است و برای حمایت و هدایت مطبوعات و دفاع از این بخش فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح‌های آموزشی افزود: یکی از وظایف خانه مطبوعات برگزاری دوره‌های آموزشی است که امسال ‌با حمایت فرهنگ و ارشاد اقدام به برگزاری آن کرده و اکنون این دوره‌ها در حال برگزاری است.

فضیلت برگزاری دوره‎های آموزشی و ارتقاء دانش رسانه‎ای را از ملزومات تخصصی شدن اصحاب رسانه برشمرد و اظهار کرد: خانه مطبوعات به لحاظ کارکرد شاهد فعالیت‎های منسجم و متفاوت با دوره‎های گذشته است و شاهد به رسمیت شناختن این تشکل صنفی در بین سایر تشکل‎های دولتی و غیردولتی هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با اشاره به اینکه روابط صمیمی بین تشکل صنفی مطبوعات با اعضای آن وجود دارد، گفت: حوزه رسانه نقد سازنده و سالم را باید دنبال کند و رفاقت فی ما بین را کنار نگذارد.

انتهای پیام / تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار