توسط جوان رامیانی راه اندازی شد؛

یک جوان خوش ذوق رامیانی با ابتکاری زیبا و خلاقانه علاوه بر تامین غذای جسم به غذای روح همشهریانش پرداخته است.

کبابی با چاشنی کتاب در رامیان + تصاویر

به گزارش گلستان24، به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی گفت و گوی صمیمانه ای با این جوان ترتیب دادیم که در ادامه می خوانید.

«حجت اله قوانلو» جوان 31 ساله رامیانی با مدرک کارشناسی ارشد که اقدام به بازگشایی کبابی کرده است، ترویج فرهنگ کتابخوانی را یکی از هدفهای اجرای این طرح دانست و گفت: بخاطر این دو کتابخانه کوچک در مغازه ام تعبیه شده است.

kababi1

وی ادامه می دهد: در این مکان همچنین از میزهایی استفاده شده که در زیر شیشه آن کتاب، مجله و روزنامه گذاشته می شود تا در زمان آماده شدن غذا، مشتری از فرصت استفاده کرده و به مطالعه بپردازد.

قوانلو اجرای این طرح را یکی از آرزوهایش عنوان می کند و ادامه می دهد: در دوران دانشجویی کتابهایی که فکر میکردم برای دیگران مناسب و مفید است را در مکانهای عمومی می گذاشتم تا یک هموطن و یا همشهری آن کتاب را مطالعه نماید و بر روی کتاب هم یادداشتی با عنوان «این کتاب را دست به دست بچرخانید» می نوشتم.

kababi2

kababi3

kababi4

این جوان رامیانی می گوید: علاوه بر کتابخانه موجود تعدادی کتاب خریداری کرده ام تا برای ترویج کتابخوانی در بین کودکان، به کودکانی که وارد مغازه می شوند اهدا شود و این کار را ادامه می دهم.

وی عنوان می کند: طرح کتابخوانی را با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان، اداره فرهنگ و ارشاد و کتابخانه عمومی رامیان مطرح کردم و مورد استقبال قرار گرفت و تعداد قابل توجهی کتاب توسط مدیرکل کتابخانه های عمومی و کتابخانه عمومی رامیان به این مغازه اهدا شد.

kababi5

kababi6

kababi7

قوانلو در پایان می گوید: در صورت استقبال شهروندان، یک شب در هفته، به عنوان شب تبادل کتاب در این مکان اجرا می شود.

بر اساس این گزارش، بیایید با کتاب، این یار قدیمی و مهربان آشتی کنیم و آنرا در سبد کالایی خود قرار دهیم و فرزندانمان را نیز از این موهبت دوست داشتنی بی بهره نکنیم.

گفتنی است، این مغازه در خیابان پاسداران واقع شده است.

انتهای پیام/ گل رامیان

ارسال نظر

آخرین اخبار