علیرضا فرساد:

مدیر عامل پژوهشگاه شفق با بیان اینکه آیا اداره فرهنگ و ارشاد غیر از برگزاری کنسرت برنامه دیگری هم دارد، افزود: رهبری فرمودند کار فرهنگی به کنسرت و این چیزها نیست چرا بسیاری خوابند.

چرا ارشاد گلستان بجای کنسرت ها به تقویت بنیان های فرهنگ نمی پردازد ؟

 به گزارش گلستان24، علیرضا فرساد فعال سیاسی اجتماعی استان گلستان در پی برگزاری پیاپی و پشت سرهم کنسرت ها در گرگان خطاب به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت:در تعجبم که آیا اداره فرهنگ و ارشاد استان آیا برنامه ای هم برای فعالیت های فرهنگی زیر ساختی و بنیادین دارد یا نه؟ تا امروز هر برنامه ای که در شهر به چشم می خورد این است که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کنسرت برگزار می نماید.

فرساد افزود:چقدر خوب است برخی از مدیران دقایقی بنشینند و با خودشان فکر کنند که ما این همه شهید دادیم که از آرمان ها و ارزشهایمان دفاع کنیم حالا برگزاری کنسرت ارزش است.

وی تصریح کرد: اگر چه وقتی مسئولین بالا دستی در تهران میگویند تعداد برگزاری کنسرت باید جزء گزارش کارهایتان باشد این امر طبیعی میشود.

این جوان گلستانی ادامه داد: از اداره فرهنگ و ارشاد تقاضا دارم به جای برگذاری کنسرت های بی پایه اساس که هیچ تاثیری که بر فرهنگ مردم ندارد هیچ بلکه مخرب فرهنگ اسلامی است فعالیت های فرهنگی زیرساختی و بنیادین نماید و وقت خود را برای ترویج فرهنگ اسلامی,فرهنگ انقلاب اسلامی,فرهنگ ایثار و شهادت صرف نماید.

علیرضا فرساد در ادامه با ناراحتی از بسیاری از مدیران شهر گرگان گفت:از بسیاری از نهاد های فرهنگی استان گلایه مندم,شهرداری تمام شهر تنها برای بنرهای پولی آماده کرده است و هر جایی که منافع مالی دارد ورود پیدا میکند و خوب است که آقای شهردار پاسخ بدهد که چه مقدار از فضای شهر در دست فعالیت های فرهنگی و ارزشی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ما و همه دوستان ما در استان نگران فرهنگ هستیم خاطرنشان کرد:وقتی رهبر انقلاب فرمودند:که برخی کار فرهنگی را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته اند یعنی چه؟ چرا پیام رهبر انقلاب را دریافت نمیکنید؟ دیگر آقا از این واضح تر بگویند که از کنسرت هایتان کم کنید.یا شاید هم اصلا بنا بر این نیست که فرمایش رهبر انقلاب را عمل کنیم./گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار