جانشین فرماندهی سپاه گلستان:

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر خواص استان که صاحب جایگاه و تریبون و منبر هستند در مقابل هتاکی به امام و شهدا سکوت کنند این تریبون در اختیار معاندان و جسارت کنندگان قرار می گیرد.

جلوی جولان هتاکان در گلستان را می گیریم/ سکوت برخی خواص خطرناک است

به گزارش گلستان24، سرهنگ حسین کریمی اول، جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان عصر امروز در جمع خبرنگاران استان، نسبت به هتاکی های صورت گرفته به «امام، رهبری، روحانیت و شهدا» در تریبون آزاد و مناظره سیاسی دانشگاه عوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان موضع گرفت و گفت: ظاهر امر نشان می دهد این اقدام تاسف بار سازماندهی شده بوده و پشت پرده هایی دارد که می خواهد اصل انقلاب اسلامی و آرمان های امام راحل را زیر سوا ببرد.

 سرهنگ حسین کریمی

وی با بیان اینکه ما شرمنده خون شهدا و خانواده های معظم آنان هستیم، افزود: اتفاقاتی که در علی آباد و توسط صادق زیباکلام افتاد و اتفاق های اخیر دانشگاه منابع طبیعی گرگان کار افراد خود باخته ای است که دل در گروی غرب دارند.

سرهنگ کریمی اول متذکر شد: جای تعجب بسیاری است که با وجود اینکه انقلاب اسلامی زلزله قرن نام گرفته و تمام جهان به عظمت این نهضت و شخص امام معترفند چطور یک خودباخته به خود اجازه می دهد که اینگونه اصول و ارزشهای نظام بویژه روحانیت را که پیشتاز نهضت اسلامی در قرن اخیر هستند را مورد اهانت قرار بدهد.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان تصریح کرد: مزدوران آمریکا امروز پس از عمر 38 ساله انقلاب در گوشه و کنار کشور سعی دارند با این سخنان دوباره کشور را در اختیار آمریکا و صهیونیزم بین الملل قرار دهند و این جای بسی ناراحتی و تاسف است.

اگر خواص استان سکوت کنند عرصه برای معاندین باز می شود

وی گفت: متاسفیم برای کسانیکه در این استان در الفاظ و بیاناتشان دم از امام و اندیشه های ایشان می زنند اما در مقابل این هتاکی ها سکوت کرده و موضعی اتخاذ نمی کنند.

کریمی اول تأکید کرد: این بسیار خطرناک است که خواص مدافع اسلام در برابر این اهانت ها سکوت کنند! باید یک ندایی سر بدهند و نگذارند این استان جولانگاه کسانی شود که با امام و تفکر امام در عناد و تضاد هستند، باید فریاد بزنند تا کسی نتواند آرمان های امام و شهدا را به سخره بگیرد.

جانشین فرماندهی سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: به کسانی که تصور کردند استان گلستان جایگاهیی است که می توانند در ان هر حرفی را بزنند اعلام می داریم که اشتباه فکر کردید و بزودی خروش انقلابی مردم استان مشت محکمی بر دهان یاوه گویی های اینچنینی خواهند زد.

وی تصریح کرد: قطعا حضور اقشار مردم و خواص جامعه به خصوص روحانیون استان در بصیرت افزایی و روشن گری و تبیین اندیشه های امام و دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی موثر خواهد بود و می تواند جوی این حرکات ضدانقلابی را بگیرد.

سرهنگ کریمی اول گفت: مواضع مردم و خواص استان باعث می شود کسی جرات جسارت به آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی نداشته باشد، ولی اگر خواصی که صاحب جایگاه و منبر و تریبون هستند سکوت کنند این تریبون در اختیار معاندین قرار می گیرد و اینها با این جسارت ها جوانان و نوجوانان ما را اقناع می کنند و قطعا اگر کوتاهی شود این جسارت ها تکرار خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: پاسرو

ارسال نظر

آخرین اخبار