جشنواره ای برای رسانه های مکتوب و مجازی :

علاقمندان برای شرکت در سومین جشنواره هنری استانی ابوذر در گلستان تا بیستم آذر برای ارسال آثار فرصت دارند.

بیستم آذر ، پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر در گلستان

به گزارش گلستان 24 ؛ فعالان رسانه‌ های مکتوب و مجازی استان ‌گلستان می‌توانند آثار خود را در قالب خبر ، مصاحبه ، گزارش ، مقاله ، تیتر ، عکس خبری ، اینفوگرافی و فیلم کوتاه به دبیر خانه این جشنواره در دفتر بسیج رسانه گلستان ارسال کنند.

 اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید ملی و کالاهای ایرانی ، مبارزه با مفاسد اقتصادی ،  شناخت دشمن ،  امر به معروف و نهی از منکر،  فرهنگ مبارزه با تروریست ،  فرهنگ پیشگیری از آسیب‎های اجتماعی ،  مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه ، خادمین رضوی در خدمت به محرومین ، زیست بوم استان فرصت‎‎ها و تهدیدات در حوزه کشاورزی، گردشگری، منابع طبیعی و خلیج گرگان ،  شهدای مدافع حرم استان ، وحدت و همدلی اسلامی در استان ، توسعه همه جانبه استان گلستان و  مفاخر، مشاهیر و چهره‎های ماندگار گلستان موضوعات آثار این جشنواره است .

آثار ارسالی باید در یکی از رسانه های مکتوب و یا مجازی استان شامل مطبوعات استانی ، منطقه‌ای و یا کشوری که با مجوز رسمی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی به چاپ می‌رسند و رسانه های مجازی شامل خبرگزاری‌ها ، پایگاه‌های خبری تحلیلی و سایت‌های دارای مجوز منتشر شده باشند.

 هر فرد می‌تواند حداکثر در 5 موضوع با ارائه حداکثر 3 اثر در هر موضوع شرکت نمایند، در صورت ارسال آثار بیشتر، آثار دریافتی به‌صورت تصادفی انتخاب و بقیه حذف می‌گردد.

علاقمندان برای دریافت فرم ثبت نام و فراخوان جشنواره به نشانی الکترونیکی  www.basijrasaneh.ir  صفحه گلستان مراجعه کنند.

سی ام آذر ماه داوری این جشنواره به پایان می رسد و سه نفر برتر هر رشته اعلام می شوند.

 

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار