رئیس سازمان صمت گلستان :

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان گلستان در برنامه زنده تلویزیونی گفتمان گفت : بمنظور رفع مشکل کمبود روغن در بازار استان طی دو ماه گذشته بالغ بر ۹۰۰۰ تن روغن خوراکی در سطح استان توزیع شده است .

طی دو ماه گذشته بالغ بر ۹۰۰۰ تن روغن در سطح استان توزیع شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین طلوعیان در برنامه زنده تلویزیونی گفتمان صدا و سیمای مرکز گلستان گفت : تنظیم بازار همواره یکی از برنامه های اصلی سازمان صنعت معدن و تجارت استان بوده و هست .

وی گفت : با تصمیم کارگروه تنظیم بازار کشور برشهای استانی برای روغن برداشته شد و وجود دو واحد تولیدی روغن خوراکی در استان باعث شد با استفاده از توان بالای این واحدها از چالشی که در تامین روغن مردم وجود داشت عبور کنیم .

به گفته وی ، بمنظور رفع مشکل کمبود روغن در بازار استان طی دو ماه گذشته بالغ بر ۹۰۰۰ تن روغن خوراکی در سطح استان توزیع شده است و این در حالی است که پیش از این میزان مصرف مردم استان بطور متوسط ماهانه ۳۰۰۰ تن روغن بود .

طلوعیان همچنین گفت : با هدف رفع مشکلات مربوط به کمبود مرغ میزان مرغ اختصاص یافته به بازار استان به روزانه بالغ بر ۲۰۰ تن رسیده است و از طرفی با توجه به تصمیمات کارگروه تنظیم بازار استان و با همکاری بسیجیان قرارگاه هفده ربیع و ناظرین افتخاری ، نظارت جامعی از تولید تا توزیع مرغ انجام می شود ، که امیدواریم با این اقدامات مشکلات حوزه مرغ در بازار استان نیز حل شود .

وی با بیان این که مردم به هیچ وجه نگران تامین مرغ نباشند ، افزود : با توجه به پیش بینی ارز ۴۲۰۰ تومانی برای واردات کالاهای اساسی در بودجه سال آینده قطعا قیمت کالاهای اساسی خیلی تغییر نخواهد کرد .

طلوعیان همچنین گفت : میوه شب عید مردم استان تامین شده و توزیع ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب درختی از فردا در سطح استان آغاز خواهد شد .

 

ارسال نظر

آخرین اخبار