فرمانده سپاه نینوای گلستان از آزادسازی ۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد و توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی در استان خبرداد.

آزادسازی ۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد/۵۰ هزار بسته معیشتی توزیع می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار علی ملک شاهکوهی بعدازظهر یکشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع طرح شهید سلیمانی اظهارکرد: سپاه و بسیج فرزند انقلاب هستند و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از دل مردم ایجاد شدند لذا هرجایی که مردم به سپاه و بسیج نیاز داشته باشند ما در کنار آنها خواهیم بود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: سپاه و بسیج در طول دوران پیروزی انقلاب، در هشت سال دفاع مقدس، در بلایای طبیعی، در دفع خطر فتنه ها و تامین امنیت پایدار همواره کنار مردم بوده و طی ۱۹ ماه گذشته هم با همه گیری ویروس کرونا سپاه و بسیج پا به صحنه مبارزه با این ویروس کرونا گذاشتند.

وی بیان کرد: در ابتدای اسفند ۹۸ کشور دچار کمبود گان، ماسک و مواد ضدعفونی کننده بود و ما در مرحله اول ۷۳۰ کارگاه تولید ماسک و گان برپا کردیم تا این مشکل رفع شود.

طبق گفته ملک شاهکوهی حدود دو میلیون و ۴۰۰ هزار ماسک تولید و توزیع شد.

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: توزیع ۳۲۰ میلیون تومان کارت هدیه، ۴۲۰ سری جهیزیه، توزیع ۱۵ هزار بسته لوازم التحریر، توزیع ۲۴ هزار دست پوشاک و آزادسازی و ۳۰۰ زندانی جرائم غیرعمد از جمله اقدامات ما در زمان شیوع کرونا بوده است.

وی با بیان که ۸۰ هزار نفر نیرو با مهارت بهداشتی و درمانی در اجرای این طرح ها با همکاری کردند، ادامه داد: تا پایان ماه صفر هم ۵۰ هزار بسته معیشتی در مناطق محروم توزیع می شود.

ملک شاهکوهی گفت: از دیگر اقدامات در طرح شهید سلیمانی غربالگری، کمک به اعمال محدودیت های کرونایی، کمک در بخش حوزه درمان و بیمارستان و استقرار بیمارستان صحرایی و نقاهتگاه با ۸۷۱ تیم مراقبتی، ۵۵۲ تیم نظارتی و ۵۵۸ تیم نظارتی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار