چند روزی از انتصاب دکتر گل فیروزی به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان می گذرد و از زمانی که نام وی به عنوان گزینه ریاست دانشگاه مطرح شد، عده ای به مخالفت با این انتصاب پرداختند و برای مخدوش کردن چهره وی در نزد مردم از هیچ کوششی دریغ نکردند.

پشت پرده افتراهای متوالی به رئیس جدید علوم پزشکی گلستان چیست؟

به گزارش گلستان ۲۴؛ کار به جایی رسید برخی افراد در انتصاب وی موضوع کد ملی جعلی را پیش کشیدند و برخی با مطرح کردن موضوع عضویت او در هیئت علمی دانشگاه را غیرقانونی برشمردند.

حال این سوال مطرح می شود آیا وزارت بهداشت برای سمتی به این مهمی چشم برروی تخلفات می بندد؟

مدارکی به دست ما رسیده که نشان می دهد دکتر فاضل رییس پیشین دانشگاه علوم پزشکی استان در تاریخ 13 بهمن ماه یعنی یک روز پس از برگزاری جلسه هیئت مرکزی جذب هیئت علمی در تاریخ 12 بهمن ماه، در نامه ای محرمانه به رئیس مرکز امور هیت علمی وزارت  مانع از انتخاب دکتر گل فیروزی به عنوان عضو هیئت علمی شده و علت رد این انتخاب را نداشتن تعهدات استخدامی رسمی گل فیروزی و همین طور شرکت نکردن در فراخوان عنوان کرده است. 

اما در نهایت سید علی حسینی رییس مرکز امور هیت علمی وزارت در نامه ای به تاریخ 19 بهمن ماه خطاب به سیف الله مرادی مدیرکل اداره کل منابع انسانی با اشاره به جلسه ای که در تاریخ 12 بهمن برگزار شده، صلاحیت دکتر گل فیروزی را با توجه به اینکه جزو 5 درصد رتبه برتر بورد تخصصی رشته طب اورژانس است، برای استخدام و عضویت در هیئت علمی تایید کرده است. 

این نامه ها نشان می دهد تخریب دکتر گل فیروزی از جانب افرادی بوده که با رفتن دکتر فاضل منافع شان به خطر می افتاده است.

WhatsApp Image 2022-02-22 at 3.52.23 PM

 

ارسال نظر

آخرین اخبار