امکان ثبت نام تا ۳۱ فروردین؛

بیش از ۲۰ هزار نفر از دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه های علوم پزشکی در بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور ثبت نام کرده اند.

ثبت نام بیش از ۲۰ هزار نفر در جشنواره قرآن علوم پزشکی

به گزارش گلستان24؛به نقل از معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت (مفدا)، دکتر محمد مهدی بحرالعلوم رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: دانشگاه های کرمانشاه، سبزوار و شیراز بیشترین آمار ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه های علوم پزشکی کشور از اواخر بهمن ماه سال گذشته آغاز شد و تا ۳۱ فروردین ماه ۹۷ ادامه خواهد داشت که پیش بینی می شود امسال نسبت به دیگر سالها، شمار ثبت نام کنندگان از این رویداد بزرگ قرآنی افزایش یابد.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: از ابتدای زمان ثبت نام در این جشنواره تاکنون، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با یک هزار و ۷۲۹ ثبت نام کننده، دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با یک هزار و ۶۹۴ ثبت نام کننده و دانشگاه شیراز با یک هزار و ۲۷۸ ثبت نام کننده به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: همچنین دانشگاه های علوم پزشکی گلستان، بندرعباس، تبریز و بوشهر به ترتیب بیشترین آمار ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده اند.

بحرالعلوم گفت: از تعداد ۲۰ هزار نفر شرکت کننده در این جشنواره قرآنی، حدود یک هزار نفر را اساتید، ۱۰ هزار نفر کارمند و حدود ۹ هزار نفر  را دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی تشکیل می دهند.

بیست و سومین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت ویژه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در بخش دانشگاهی از اردیبهشت‌ماه سال ۹۷ آغاز می‌شود. همچنین مرحله نهایی این جشنواره تابستان سال ۹۷ به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار