رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول:

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول با اشاره به تجلی حماسه بصیرت مردم در سال 88، گفت: 9 دی تجلی عزم و اراده لبیک گویان با بصیرت به ندای ولی فقیه است که در سال 88 توانستند از لبه پرتگاه به سلامت بگذرند.

9 دی تجلی عزم و اراده لبیک گویان بصیر به ندای ولی فقیه است

 به گزارش گلستان24،علیرضا لادن مقدم عصر روز گذشته در حاشیه همایش «من انقلابی‌ام» که در استقبال از یوم الله ۹ دی در این دانشگاه برگزار شده بود، در جمع خبرنگاران بیان کرد: ما در فتنه 88 با لبیک مردم کشورمان به ابلاغ بصیرت از سوی مقام معظم رهبری موفق شدیم از فتنه عبور کرده و انقلاب ارزشمندمان را حفظ کنیم.

علیرضا لادن

 

وی افزود: اما باید بدانیم که برای حفظ و پایداری انقلاب اسلامی تنها بصیرت کافی نیست و باید برای تحقق آرمان های انقلاب عزیزمان و عبور از گرداب فتنه ها، به عزم و اراده نیز مجهز شویم.

لادن مقدم در ادامه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «من انقلابی‌ام، حرفم را صریح و ساده می‌زنم»، تصریح کرد: اساتید انقلابی باید با عزم و اراده از رهنمودهای ولی فقیه در مسیر انقلاب اسلامی پیروی و از منافع ملی صیانت کنند.

رئیس دانشگاه آزاد علی آبادکتول با تاکید بر اینکه اساتید بسیجی باید در انقلابی گری الگوی مناسبی برای دانشجویان باشند، اذعان داشت: اساتید انقلابی باید مانند مقام معظم رهبری روی اصول و عقاید انقلابی خود پافشاری کنند و در مسیر رهنمودهای ولایت فقیه گام بردارد.

لادن مقدم با تاکید بر لزوم جهاد علمی در دانشگاه ها به عنوان یکی از منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد: جهاد علمی امروز یکی از نیازمندی‌های مهم انقلاب اسلامی است و اساتیدی که می‌گویند انقلابی هستند باید آن را سرلوحه کارهای خویش قرار بدهند.

رئیس دانشگاه آزاد علی آباد کتول در پایان متذکر شد: اساتید بسیجی و انقلابی باید در تجهیز به صفات خوب و انقلابی سرآمد دیگران باشند.

/زرین نامه

ارسال نظر

آخرین اخبار