سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان:

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: به زودی ۲ بازیکن خارجی به تیم بسکتبال شهرداری گرگان افزوده می‌شوند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان ۲ بازیکن خارجی جذب می‌کند

به گزارش گلستان24، محمد مهدی ایزدپناه امشب پس از شکست تیمش مقابل تیم شهرداری اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حریف چند بازیکن ملی‌پوش و 2 بازیکن خارجی خوب داشت و ما هم امیدوارم با قول مسئولان بتوانیم 2 بازیکن خارجی را جذب تیم کنیم و رفته رفته تیم ما بهتر شود.

‌تیم بسکتبال شهرداری گرگان ۲ بازیکن خارجی جذب می‌کند

وی تصریح کرد: ما شرایط مالی خوبی نداریم و به همین علت نتوانستیم بازیکن ملی پوش جذب کنیم اما از بازیکنان جوانان و با انگیزه و بازیکنان بومی برای بستن تیم استفاده کردیم و در چند روز آینده 2 بازیکن خارجی یکی صربستانی و دیگری آفریقای و امریکایی به تیم ما ملحق می‌شوند.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان درباره تماشاگران هم گفت: آنها حق دارند که توقع بازی خوب و پیروزی داشته باشند  چرا که تیمی که این‌قدر پرطرفدار است باید هم پول خوب وهم بازی عالی داشته باشد.

ایزدپناه اظهار کرد: با بهتر شدن بودجه و افزوده شدن بازیکنان خارجی به بهتر شدن هر روز تیم امیدواریم و با رفع مشکل شاهسوند و اضافه شدن وی به تیم، بازی بعد در تبریز نتیجه خوبی بگیریم.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک هم در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنان تیم شهرداری گرگان خوب بازی کردند وخوب جنگیدندند.

محمد کسایی‌پور اظهار کرد: ما خوشحالیم که در گرگان تیمی از ریشه‌های بسکتبال ایران قرار داریم، بازی خوبی بود و گرگان تیم خوبی است و خوب امروز مبارزه کرد وفکر می‌کنم با جذب بازیکنان خارجی هر روز بهتر شود.

وی تصریح کرد: با توجه به بازی در هفته نخست و وجود بازیکنان خوب در تیم اراک ما توانستیم نتیجه خوبی بگیرم، هر چند تیم آقای ایزدپناه در کوارتر سوم و چهارم خیلی خوب بود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری اراک تاکید کرد: ما تیم خوبی داریم و با 2 بازیکن خارجی ارزان هم قرارداد بسته‌ایم و با وجود کاردوست و آفاق و چند بازیکن دیگر، تیم را برای قرار گرفتن روی سکو بسته‌ایم.

کسایی‌پور تصریح کرد: ما در درجه اول می‌خواهیم تیم در رده‌های بالا و حداقل در جایگاه سال گذشته قرار گیرد و سپس در روی سکو جای بگیریم.

وی درباره بازی‌های بعدی تیمش هم گفت: ما به همه حریفان‌مان می‌اندیشیم و امیدواریم در بازی برابر آبادان هم نتیجه خوبی بگیریم.

منبع : تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار