در جلسه رسمی شورای شهر کردکوی عنوان شد : صدور پروانه ساختمانی زمین‎های شهرک فرهنگیان

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی خواستار پیگیری جدی شهردار در خصوص صدور پروانه ساختمانی به فضای سبز زمین‎های شهرک فرهنگیان شد و از عدم مراقبت شهردار از فضای سبز زمین‎های شهرک فرهنگیان انتقاد کرد.

انتقاد عضو شورای شهر کردکوی از شهردار

 به گزارش گلستان24،سیصد و یازدهمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر کردکوی و نخسیتن جلسه سال 1396با حضور شهردار کردکوی و با غیبت نگار شهری عضو شورای اسلامی شهر کردکوی برگزار شد.

 

یکی از مباحث مطرح شده وضعیت صدور پروانه ساختمانی به فضای سبز زمین‎های شهرک فرهنگیان کردکوی بود.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی در این جلسه خواستار پیگیری جدی شهردار در خصوص صدور پروانه ساختمان به فضای سبز زمین شهرک فرهنگیان شد و از عدم مراقبت شهردار از فضای سبز زمین‎های شهرک فرهنگیان انتقاد کرد.

طاهر مصدق اظهار کرد: از آنجایی که شهرک فرهنگیان جزو اموال شهرداری محسوب می‎شود، براساس توافق‎نامه هیأت مدیره مسکن فرهنگیان کردکوی با شهرداری این شهرستان، تمامی زمین‎های شهرک مسکن فرهنگیان از جمله فضای سبز و ابنیه‎های عمومی باید به شهرداری واگذار شود و شهرداری نیز مسؤول نگه‎داری از اموال خود است.

وی با بیان اینکه براساس تفاهم‎نامه تغییر کاربری فضای سبز تنها در اختیار شهرداری است، گفت: حال چگونه شهرداری کردکوی اجازه ساخت و ساز را در فضای سبز صادر کرده است؟ با توجه به اینکه زمین‎های شهرک فرهنگیان دو بار از سوی دستگاه‎های مربوطه و اعضای مسکن شهرک فرهنگیان فروخته شده است.

عضو شورای اسلامی شهر کردکوی ادامه داد: با توجه به این مسأله بر مبنای قانون شخص دیگری اجازه دخالت و اظهار نظر در خصوص زمین‎های شهرک فرهنگیان را ندارد، حال چگونه است که دستگاه‎های دیگر برای عرصه فروخته شده سند صادر می‎کنند؟

مصدق تأکید کرد: شهردار موظف است براساس توافق به عمل آمده با هیأت مدیره مسکن شهرک فرهنگیان، از فضای سبز شهرک مسکن فرهنگیان مراقبت و نگه‎داری کند.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار