سرپرست پلیس فتا خبر داد؛ارسال پرونده به دستگاه قضایی

سرپرست پلیس فتا گلستان از شناسایی فردی که در فضای مجازی مدعی فروش سوالات امتحانی کرده بود خبر داد و گفت: پرونده به همراه مستندات به دستگاه قضایی ارسال شده است.

شناسایی فروشنده سوالات امتحان نهایی
به گزارش گلستان 24،وحید صاحبکاران سرپرست پلیس فتا در خصوص ادعای برخی از دانش‌آموزان مبنی بر لو رفتن سوالات امتحان نهایی در فضای مجازی و فروش این سوالات توسط برخی از کاربران و مدیران کانال‌های تلگرامی اظهار کرد: طی چند روز گذشته فردی را که ادعا می‌کرد سوالات امتحانی را به فروش می‌رساند، شناسایی شد.

وی ادامه داد: این فرد که محدوده فعالیتش در شرق استان گلستان بود به همراه مستندات لازم به دستگاه قضایی معرفی شد.

سرپرست پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: اقدامات رصد اطلاعاتی و اشراف پلیس فتا به فضای مجازی به صورت شبانه‌روزی و با تسلط کامل است و هرگونه تحرکات خلاف قوانین را رصد، شناسایی و به دستگاه قضایی معرفی می‌کند.

صبح امروز تعدادی از دانش‌آموزان شهرستان گرگان نسبت به سختی امتحانات و لو رفتن سوالات امتحان نهایی اعتراض داشته که با تجمع در مقابل اداره آموزش و پرورش شهرستان گرگان اعتراض خود را بیان کردند.

گفتنی است این دانش‌آموزان نسبت به بی توجهی و پاسخ‌های غیرمسئولانه مسئولان آموزش و پرورش نیز معترض و نسبت به رفتار آنان منتقد بودند.

منبع:فارس

انتهای پیام/پ

منبع : باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار