مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق قلا گفت: از سال گذشته تاکنون اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی و احیای بافت‌های باارزش در روستای «زیارت» گرگان هزینه شد.

طرح هادی در روستای «زیارت» گرگان اجرایی شد

به گزارش گلستان24،داوود خسروی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: از سال گذشته تا کنون اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان در راستای اجرای طرح هادی و احیای بافت‌های باارزش در روستای «زیارت» گرگان هزینه شد.

وی تصریح کرد: روستای «زیارت» گرگان یکی از روستاهای گردشگری استان گلستان محسوب می‌شود و در سنوات گذشته قریب به یک میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی و احیای بافت باارزش هزینه شد.

* برای نخستین بار شبکه برق به صورت زیرزمینی در روستای زیارت اجرایی شد

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق‌قلا ابراز کرد: اقدامات مهمی در روستای «زیارت» گرگان صورت گرفت و بیش از  یک‌هزار متر مربع در این روستا را سنگفرش کردیم.

خسروی اذعان کرد: اقدامات بسیار خوبی برای بافت‌های قدیمی روستای زیارت انجام گرفت و برای نخستین بار شبکه برق به صورت زیرزمینی در روستای «زیارت» گرگان اجرایی شد.

وی افزود: بر اساس قانون اعتباری برای روستاها درنظر گرفته می‌شود و روستاهایی که منابع مالی دارند ما نیز از منابع مالی خود به آنها کمک می‌کنیم و پروژه‌هایی در آن روستا اجرایی می‌شود.

* روستای زیارت بیشترین اعتبار طرح هادی را در گلستان به خود اختصاص داده است

مدیر بنیاد مسکن شهرستان گرگان و آق قلا گفت: عملیات گازرسانی در روستای «زیارت» گرگان انجام شد که خوشبختانه این روستا از نعمت گاز بهره مند شدند و در این روستا عملیات گازرسانی و لوله‌گذاری صورت گرفت.

خسروی خاطرنشان کرد: روستای «زیارت» گرگان از جمله روستایی است که بیشترین اعتبار طرح هادی را در استان گلستان به خود اختصاص داده است.

وی در خصوص مسکن مهر جلین گفت: مسکن مهر شهر «جلین» با اداره بهزیستی قرارداد دارد که خوشبختانه قسمت‌هایی که جزو قرارداد بنیادمسکن بود به طور کامل انجام شده است و امیدواریم واحدهای مسکن‌مهر تا یک ماه الی 40 روز آینده به متقاضیان تحویل داده شود.

منبع:فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار