در پی سخنان مشاور بانوان فرماندار گنبد؛

فاطمه آقا بزرگ مشاور فرماندار گنبد در دومین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان گلستان خواهان آموزش مسائل جنسی به کودکان شد که این مواضع او باعث واکنش شدید مردم و برخی از صاحب نظران استان شد.

انتقاد و ناراحتی شدید شهروندان گلستانی از مواضع مسئولین اجرایی استان/آموزش مسائل جنسی به کودکان در راستای حیا زدایی است

به گزارش گلستان24؛سند 2030 وامثال آن در برگیرنده فرهنگ رو به زوال غرب می باشد که نتیجه آن تجاوز گروهی به کودکان در مدارس و خانه های آنها می باشد که طبق آمار ارائه شده در انگلیس در هر 20 دقیقه یک کودک مورد تجاوز قرار می گیرد.

طبق آمار سال پیش مرکز جامعه ملی جلوگیری از بدرفتاری با کودکان (NSPCC)  در سال گذشته میلادی مجموعا 54982 مورد تجاوز جنسی در انگلیس و ولز گزارش شده که 23097 مورد آن مربوط به تجاوز به کودکان بوده است. بیشتر این کودکان (14819 نفر)، بین 11 تا 17 سال سن داشته‌اند، که  در این میان 8749 نفر از آن‌ها 13 تا 15 ساله بوده اند.

این آمار بالای تجاوز به کودکان در کشور های غربی نشان می دهد که اجرای این سند و بند های آن نتیجه ای جزء افزایش تجاوز به کودکان نداشت است.

این سند که تحت عنوان یک تفاهم نامه مخفی بین دولت فعلی  و یونسکو قرار بود در کشور اجرایی شود به علت مخالفت صریح رهبر انقلاب و مردم کشور لغو گردید.

 سند2030 که توسط محققین اروپایی و غربی تدوین شده و برگرفته از فرهنگ جنسی غلط آنها می باشد تضاد بالایی با فرهنگ ایرانی دارد وعامل فروپاشی خانواده های ایرانی خواهد بود.

با وجود مخالفت های شدید مردم با این سند عده ای نیز به دنبال این هستند تا چراغ خاموش این سند را به عناوین مختلف در استان گلستان اجرایی کنند.

فاطمه آقا بزرگ مشاور امور بانوان فرماندار ویژه گنبد در دومین کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان گلستان خواستار اجرای سند ننگین 2030 و آموزش مسائل جنسی به کودکان شد که این اظهار نظر وی باعث انتقاد مردم و برخی از صاحب نظران به سخنان اوشد.

در همین رابطه خانم طاهری یکی از فعالان رسانه ای و فرهنگی استان در خصوص این سخنان خانم آقا بزرگ گفت:چرا باید یک قانونی را که چند نفر خارجی با فرهنگ و دیدگاهی متفاوت نوشته اند را در کشور اجرایی کنیم،نتیجه این سند که سال هاست در غرب اجرایی شده جز تجاوز بیشتر به کودکان چه بوده است.

وی ادامه داد:من به عنوان یک مادر و زن به این که به فرزندانمان اموزش جنسی دهند و ذهن کودکانه آن ها را با اینگونه مسائل گمراه کنند شرم دارم،چرا که وقتی پرده حیا پاره شود دیگر جامعه و خانواده بر چه اساسی استوار خواهد بود.

این شهروند گلستانی با انتقاد از سخنان مشاور بانوان فرماندار گنبد کابوس اظهار کرد:کسانی که خواهان آموزش مسائل جنسی به کودکان هستند نگاهاشان در تضاد با اسلام است چرا که فرهنگ اسلامی و ایرانی اجازه اینگونه آموزش های بی شرمانه را به کودکان نمی دهد.

انتهای پیام/پ

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار