مدیر تامین مسکن کمیته امداد گلستان مطرح کرد

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان گلستان گفت: امسال ۱۴ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال اعتبار برای حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان تخصیص یافت.

اعتباری به مبلغ1400میلیون تومان برای مدد جویان کمیته امداد اختصاص داده شد

به گزارش گلستان24؛مجید قلی‌پور با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته برای ساخت، خرید و تعمیر مسکن شهری و روستایی حوزه مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان در سال جاری اظهار داشت: امسال 14 میلیارد و 441 میلیون ریال اعتبار برای حل مشکل مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان تخصیص یافت.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان گلستان افزود: با توجه به اینکه تأمین مسکن برای نیازمندان و مددجویان از برنامه‌های اساسی کمیته امداد است، در 4 ماهه نخست سال جاری برای ساخت، خرید و تعمیر 157 واحد مسکن شهری و روستایی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان گلستان اعتباری بیش از 14 میلیارد ریال کمک شده است.

قلی‌پور افزود: امسال همچنین 7 میلیارد و 410 میلیون ریال برای خرید و ساخت 18 مسکن شهری از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکات و خیران به مددجویان اختصاص یافته است.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اینکه کمیته امداد برای خرید، ساخت، تعمیر، بهسازی و مقاوم‌سازی منازل مسکونی به خانوارهای مددجویان واجد شرایط تسهیلات عمرانی، کمک بلاعوض ارائه می‌دهد، گفت: ازابتدای امسال برای ساخت مسکن 53 خانوارمددجوی روستایی 5 میلیارد و 983 میلیون ریال و برای تعمیر مسکن و فضای جانبی به 86 خانوار تحت حمایت کمیته امداد یک میلیارد و 48 میلیون ریال کمک شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های اصلی این نهاد تأمین مسکن برای محرومان جامعه است، یادآور شد: این نهاد با بررسی مشکلات مددجویان و با توجه به نیازهای آنان به صورت هدفمند خدمات عمرانی مانند مقاوم‌سازی، احداث حمام، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و تخصیص اعتبار برای تعمیرات کلی و جزئی مسکن مددجویی، تکمیل واحدهای نیمه‌تمام شهری و روستایی به جامعه هدف خود ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/پ

ارسال نظر

آخرین اخبار