فرمانده سپاه کردکوی عنوان کرد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی از برگزاری رژه نیروهای مسلح غرب استان گلستان در 31 شهریورماه‎جاری در کردکوی خبر داد.

برگزاری رژه نیروهای مسلح غرب گلستان در کردکوی/ گزاره سازش با دشمن برای حل مشکلات باید در اذهان مردم باطل شود

به گزارش گلستان 24 ، علی‎اکبر عرفانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با بیان اینکه راهبرد نظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی تدافعی است نه تهاجمی، اظهار کرد: با توجه به این سیاست برای ایجاد قدرت بازدارندگی در دشمن باید اقتدار خود را به جهانیان نشان دهیم که بخشی از این اقتدار توسط نیروهای مسلح در قالب رزمایش‎ها به نمایش گذاشته می‎شود و بخشی دیگر با قدرت مردمی تحقق می‎یابد.

وی از برگزاری 75 برنامه موضوعی طی هفته دفاع مقدس در کردکوی خبر داد و گفت: رژه نیروهای مسلح غرب استان گلستان در 31 شهریورماه‎جاری به‎مناسبت هفته دفاع مقدس در کردکوی برگزار می‎شود.

*هفته دفاع مقدس فرصتی برای نمایش قدرت مردمی در اذهان جهانیان است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با بیان اینکه براساس منظومه فکری مقام معظم رهبری امنیت ما باید مبتنی بر بسیج باشد، گفت: بسیج در منظومه فکری امامین انقلاب اسلامی متن مردم است.

عرفانی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است تا قدرت مردمی خود را به رخ جهانیان بکشیم، اذعان کرد: هدف ما در این هفته نمایش اقتدار است نه رزمایش رزمی.

وی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه موجب شود که مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در منظر جهانیان اوج و قدرت بیشتری بگیرد، یادآور شد: دوران دفاع مقدس نقطه عطفی برای پیوند بین مردم و حوزه نظامی‎گری بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با بیان اینکه شهدا برای دفاع از دین به جنگ رفتند نه دفاع از خاک و آب، گفت: در دوران دفاع مقدس سربندهای شهدا با «لا اله الا الله»، نام پیامبر (ص) و ائمه (ع) مزین شده بود که امروز هم حضور مردم در صحنه نشان می‎دهد آن چیزی را که ملت ایران برای آن خون داده است امروز برای نان از دست نمی‎دهد؛ ملت ایران اگر تحریم شود فرزند رمضان است و اگر تهدید شود فرزند عاشوراست.

*بسیج باید با کار فرهنگی ساخته شود/ امروز باید گفتمان «ما می‎توانیم» را در جامعه تزریق کرد

عرفانی با بیان اینکه بسیج باید با کار فرهنگی ساخته شود تا بروز آن در صحنه رزمی مشاهده شود، خاطرنشان کرد: امروز اگر در سایه امنیت و آرامش زندگی می‎کنیم برای خون مطهر شهدایی است که داوطلبانه جان خود را فدا کردند، در واقع ایثار و فداکاری شهدا نتیجه کار فرهنگی بود که در میدان نبرد نمایان شد.

وی در بخش دیگر از سخنانش به شعار امسال که به «اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» نامگذاری شده اشاره کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه سطح معیشت خانوارها در استان زیر 400 هزار تومان است نگاه کلان در حوزه اقتصاد مقاومتی حرکت به‎سوی صنایع تبدیلی و کارخانه‎ها نبود، از این رو در سطح استان اقتصاد مقاومتی در معیشت خانواده‎ها هدف‎گذاری شد که در همین راستا در کردکوی احیای نساجی‎سنتی و حصیربافی در دستور کار بسیج سازندگی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کردکوی با بیان اینکه گفتمان امام راحل اثبات «ما می‎توانیم» بود، افزود: امروز که دشمن می‎خواهد گزاره تسلیم و سازش را در حوزه معیشت به ملت ایران القاء کند باید این گزاره را در افکار عمومی باطل و «ما می‎توانیم» را در جامعه تزریق کرده و گفتمان مقام معظم رهبری که تنها راه برون‎رفت از وضعیت کنونی اقتصاد مقاومتی است را تبیین کنیم تا مردم بدانند بدون تکیه بر ابرقدرت‎ها و نگاه بیرونی هم می‎توانیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/

منبع : فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار