به صورت همزمان در سراسر کشور

رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مراسم رهروان زینبی به صورت همزمان در استان گلستان و کشور برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم رهروان زینبی در استان

به گزارش گلستان24؛سیدرضا حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: مراسم رهروان زینبی به صورت همزمان در هفته آینده در استان گلستان و کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در هفته آینده مراسم رهروان زینبی با حضور دانش‌آموزان دختر در سراسر استان گلستان برگزار خواهد شد که این مراسم به صورت همزمان در سطح کشور نیز برگزار می‌شود که در این مراسم دانش‌آموزان بیشترین نقش را ایفا می‌کنند و این فعالیت‌ها از سوی دانش‌آموزان به صورت کاملا خودجوش و با علاقه برگزار می‌شود.

* آغاز مهرماه و بهار تعلیم و تربیت، مهر و محبت حسینی را در دل دانش‌آموزان و فرهنگیان پررنگ‌تر کرد

رئیس اداره قرآن عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان گلستان ابراز کرد: در سال جاری آغاز مهرماه و بهار تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش، مهر و محبت حسینی را در دل دانش‌آموزان و فرهنگیان پررنگ‌تر کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: آغاز مهر سال جاری همزمان با آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر و آغاز ایام محرم‌الحرام بود و دانش‌آموزان و فرهنگیان این ماه را به برکت امام حسین (ع) و یارانشان آغاز کردند.

وی افزود: آغاز سال تحصیلی جدید با زنگ امر به معروف و نهی از منکر زده شد و این مراسم با شکوه فراوانی برگزار شد.

* مراسم «احلی من‌العسل» با حضور دانش‌آموزان نوجوان در استان گلستان برگزار شد

رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان گفت: مراسم سوگواره حسینی در ششمین روز از ماه محرم‌الحرام با حضور دانش‌آموزان نوجوان تحت عنوان «احلی من‌العسل» در استان گلستان بسیار باشکوه برگزار شد.

حسینی اذعان کرد: در تمام شهرستان‌های استان گلستان یک برنامه متمرکز از جمعیت دانش‌آموزان پسر در بقاع متبرکه و امامزاده‌ها و مصلی شهرستان‌های استان گلستان رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ولایت‌مداری تولی، تبری و امر به معروف و نهی از منکر و بویژه آشنایی نسل جوان با زندگینامه شهدای جوان کربلا و همچنین ترویج روحیه استکبارستیزی در جوانان و نوجوانان دانش‌آموز برنامه سوگواره «احلی من‌العسل» که با یاد و خاطره 4 هزار شهید استان گلستان و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره 36 هزار دانش‌آموز شهید دورا دفاع مقدس بود در استان گلستان برگزار کردیم.

* مراسم رهروان زینبی با حضور دانش‌آموزان دختر در سراسر استان گلستان برگزار خواهد شد

رئیس اداره قرآن عترت و نماز آموزش و پرورش استان گلستان تصریح کرد: تمام کارها در مراسم سوگواره «احلی من‌العسل» به صورت خودجوش و داوطلبانه توسط دانش‌آموزان انجام شد.

حسینی از برگزاری مراسم رهروان زینبی در استان گلستان خبر داد و خاطرنشان کرد: در هفته آینده مراسم رهروان زینبی با حضور دانش‌آموزان دختر در سراسر استان گلستان برگزار خواهد شد که این مراسم به صورت همزمان در سطح کشور نیز برگزار می‌شود که در این مراسم دانش‌آموزان بیشترین نقش را ایفا می‌کنند و این فعالیت‌ها از سوی دانش‌آموزان به صورت کاملا خودجوش و با علاقه برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار